Pjesma o jednoj mladosti

23.10.2009., petak

Veliko intenzivno medijsko djelovanje

Eh, ta Donatella Reyes... Ona i njena ekipa imaju neiscrpan izvor ideja. Što sve nije nudila u zamjenu za 199 kn...

U najnovijoj omotnici koja stiže iz Kaštel Starog, iz poduzeća Ideal Servis d.o.o. – pet papira i tri sličice. To su "tri specijalne karte koje predstavljaju 3 najmoćnije hinduske boginje. Prva se zove Boginja Lakshmi i poznata je po tome što donosi mir i povjerenje... Drugoj je ime Shakti, to je Boginja borbe i Pobjede... treća se pak zove Devi."

I što me moli žema? "Zamolit ću vas da prvu boginju, boginju Lakshmi položite na vaš krevet, u visini vašeg jastuka. Zamolit ću vas da uzmete drugu boginju, Boginju Shakti i da je držite uz sebe, u novčaniku ili torbici. Na koncu, što se tiče treće boginje, Boginje Devi, zamolit ću vas da mi je vratite nakon što ste je natopili vašim astralnim fluidom. Neophodno mi je potrebna kako bih ostvarila vaše ´Veliko Intenzivno Medijsko Djelovanje´ koje vas treba vratiti u vaš STVARNI ŽIVOT. Ako mi ne vratite tu sliku, neću moći ništa uraditi za vas. Vidite kolika je njena važnost... Sretna sam što vam tu zaštitu mogu ponuditi besplatno... Da biste to izveli potrebno je samo da u vašu desnu ruku uzmete sliku Boginje DEVI, položite tu sliku na vaše srce i kružnim pokretima oko 1 minutu trljate u bilo kojem smjeru."

I što mi predlaže? ... "Da, moja draga Donatella, želim što je najbrže moguće pronaći moj PRAVI ŽIVOT, onaj koji se nalazi pod znakom Radosti, Sreće i NOVCA. Uistinu želim napustiti ovaj tužni i turobni život koji trenutačno živim i koji nije moj. Znam da će mi bez vaš pomoći biti veoma teško, ako ne i nemoguće, pronaći moj STVARNI ŽIVOT, i to je razlog zbog kojeg vas molim da za mene ostvarite (što je najprije moguće, molim vas): Moje ´Veliko intenzivno medijsko djelovanje´ koje me treba vratiti u moj PRAVI ŽIVOT, onaj u kojem KRALJUJU radost, sreća i NOVAC! Znam da je cijena tog ´Velikog djelovanja´ inače iznimno visoka, ali vi se slažete s tim da mi ga ponudite po povoljnoj cijeni od samo 199 kn i ja vam zahvaljujem na tome...."

Eh... ja ću ipak pokušati težim putem. Je, teško je. Je, stislo je sa svih strana. Je, nikako se neke stvari otpetljati. Je, neke stvari su se raspetljale jako, jako kasno. Istina, mislim da bih trebala živjeti puno sretniji i uspješniji život. Ako to traži promjenu zanimanja, ha, radit ću nešto drugo. Ako to traži promjenu radnog vremena, ha, prilagodit ću se. Bit će teško u ovim godinama promijeniti radne uvjete i navike, ali nit sam prva nit zadnja koja će to učiniti. Al ne dam 199 kn za Donatellinu "intervenciju". Čak i ako za te nofce dobijem "na poklon nevjerojatni Talisman ´Lotus 7 čakri´". I šlus.

E, da, u Sudskom registru piše da je Ideal Servis d.o.o. u likvidaciji. Razlozi za prestanak: "Odluka članova društva o prestanku društva od 3. kolovoza 2009. godine." Znači li to da ne budem više dobivala ovakva pisma, ni ja ni stotine i tisuće drugih primatelja? Ah, da bar...
- 16:57 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Dobrodošli!

Prirasli mi srcu