Pjesma o jednoj mladosti

08.08.2008., petak

Fešta od rajčice

Fešta od rajčice

Gdje ste, blogeri, sinoć bili? Lani su se neki nabrusili da bi došli na Feštu od rajčice, al ja ih ne vidjeh... Elem, bijaše veselo, šareno, mirišljavo, s glazbom i plesom. Trg se napunio u roku keks čim je zamirisala hrana.

 Fešta od rajčice

 Fešta od rajčice


 Fešta od rajčice

 Fešta od rajčice

 Fešta od rajčica

Nastupale mažoretkinje.

 Fešta od rajčice

Sjedilo se i jelo i pilo.

 Fešta od rajčice


Neki su i ležali.

 Fešta od rajčice


Novčići su išli u humanitarne svrhe.

Fešta od rajčice

Et. I kažem ja – daj narodu jesti i piti za male nofce i nahrupit će i napuniti cijeli trg a i okolne ulice.

Na kraju bijaše vatromet. Nisam ga vidjela, u to doba već sam bila doma. Potočnice i tajo čekali me da odgledamo snimku Navy CIS-a. I ljudujemo malkoc prije spavanja. Kad mater radi do kasnog doba. (I donosi sve manje i manje novčića.)
- 10:04 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Dobrodošli!

Prirasli mi srcu