Pjesma o jednoj mladosti

26.02.2007., ponedjeljak

DigiTV - obmane i laži

Prije dvije godine postali smo korisnici Seemore satelitske usluge. Stavili tanjur na krov, spojili ga s prijamnikom, povećali broj uređaja za zabavu, povećali broj daljinaca. Pa uživali u National Geographicu, HBO-u, Eurosportu i hrpi inih satelitskih kanala. To nas je zadovoljstvo koštalo 160 kuna mjesečno.

Onda se krajem 2006. najavila promjena. Seemore nestaje sa scene, prelazi se na DigiTV uslugu. Usluga je daleko jeftinija (35 kn mjesečno za osnovni paket), treba se vratiti postojeća kartica a umjesto nje stiže nova, zajedno s novim receiverom (koji se dobiva besplatno ukoliko se potpisuje pretplata na godinu dana). Gledanje preko Seemore-a onemogućit će se početkom 2007., a do tada će se kod svih postojećih pretplatnika zamijeniti oprema. Moš mislit.

Kad smo saznali za promjenu, početkom prosinca, odmah smo se prijavili za zamjenu kartice. Na web stranicama posvećenim satelitskom programu i Seemoru pojaviše se obavijesti, i najava popisa instalatera nove opreme. Dobismo i pismo.

"OiV mijenja poslovni odnos s pretplatnicima Seemore-a s obzirom na činjenicu da je OiV prodao platformu Seemore SATchannel te prenio sva prava sadašnjih pretplatnika na novog vlasnika, tvrtku „Digi satelitska televizija d.o.o.”.

Promjena vlasništva platforme Seemore SATchannel ima utjecaj i na određene tehničke izmjene u pružanju usluge: OiV će nastaviti emitirati postojeću ponudu usluga i paketa u okviru platforme Seemore SATchannel putem satelita Hot Bird sve do 1. siječnja 2007. godine. Do tog se datuma sve postojeće prijemne antene trebaju okrenuti prema novom satelitu...

Digi satelitska televizija d.o.o. će, kao pogodnost postojećim pretplatnicima Seemore-a, izvesti slijedeće radnje:

1. Kontaktirati postojeće pretplatnike kako bi dogovorili posjet kroz mrežu autoriziranih zastupnika i instalatera u Hrvatskoj
2. Prilikom posjeta pretplatnicima, zastupnici i instalateri će sa svakim pretplatnikom potpisati novi ugovor
3. Instalirati novi digitalni prijemnik i aktivirati novu autorizacijsku karticu pristupa (Smartcard)
4. Usmjeriti pretplatnikovu satelitsku antenu prema novom satelitu, Intelsat 10-02 na poziciji 1 stupanj zapadno
5. Preuzeti postojeću Seemore karticu od pretplatnika bez naplate dodatnih troškova.

Do 15. prosinca 2006. nazovite Digi TV na broj: 062 300 333 gdje će Vas naši operateri upoznati s detaljima novog ugovora. Služba za korisnike je dostupna svaki dan od 8 do 22 sata.

Digi TV je usluga digitalne televizije s najbržim rastom u središnjoj i istočnoj Europi, s više od šesto tisuća pretplatnika. Trenutno je usluga Digi TV dostupna u slijedećim zemljama: Rumunjska, Mađarska, Slovačka, Češka Republika, a od sada i u Hrvatskoj.

Hvala Vam na povjerenju,

Odašiljači i veze d.o.o.
DIGI satelitska televizija d.o.o."

Onda nađoh na nekom forumu: "Svi postojeći pretplatnici See More paketa trebali bi dobiti besplatan zamjenski digitalni satelitski receiver koji će biti kompatibilan sa novim kodiranjem i novim servisima koje nudi DIGI TV (npr DVB titlovi)... Osim digitalnog satelitskog receivera, postojeći pretplatnici dobiti će besplatnu zamjensku karticu i mogućnost besplatne promjene antenske pozicije na 1° zapadno. Što se tiče starih i novih seemore pretplatnika, u roku od tjedan ili dva bit će obaviješteni putem pošte na kućnu adresu o svemu što trebaju znati sad kad mijenjaju mrežu."

Pojavila se nova web stranica: http://www.hr.digi.tv . Na njoj do dana današnjega nema popisa ni zastupnika ni instalatera.

Elem, muž je do sada zvao njihov broj 062 bar deset puta. Početkom veljače (a 1.2. ugasio se Seemore paket na satelitu) rekoše mu da je na popisu HITNIH slučajeva. Ispostavilo se da na području Istre postoji jedan jedini instalater, i to u Puli. Do kojeg se uspjelo doći. Ali koji traži da mu se plate putni troškovi od 120 kn. Do sada je instalirao desetak DigiTV paketa u Umagu. Ajde, dođi, što sad, ak nema drugog načina... Pa smo čuli od nekih drugih koristika Seemore-a u našem gradu kako su ih vozali i veslali i obećavali da će im doći instalateri, i to iz Umaga, i čak im zakazali termin. Instalateri se nisu pojavili. Pa se uspostavilo (u jednom od kontakata s ljubaznim službenicima na telefonu 062) da im se pomiješao popis instalatera s popisom zastupnika. Jer, zastupnici samo pružaju uslugu potpisivanja ugovora. A instalateri se vješaju po krovovima i preusmjeravaju antenu i donose novi receiver i montiraju ga i stavljaju u njega program koji lovi potrebne kanale, i još donose novi ugovor. Tak da su instalateri "prave" face za prelazak na DigiTV. A službenici su ljudima najavljivali dolazak običnih zastupnika. Koje na koncu nisu niti obavijestili da su im smjestili. Pa su se zastupnici čudom čudili kad bi ih nazvao neki nabrušeni korisnik i iskitio prek telefona.

Došao majstor iz Pule u subotu. Donio tehniku, popeo se na krov. Izmamio još 150 kuna za prijem HBO kanala, kojeg nema u osnovnom paketu DigiTV-a. Stavio čovjek novi prijemnik, pokrenuo program za lovljenje kanala, uzeo lovu, rekao da će račun poslati poštom (!), objasnio kako pretraživanje kanala može trajati 20 minuta, ali i 24 sata. Kako se njemu nije ostajalo satima u našem toplom domu, otišao frajer.

Ni nakon nekoliko sati nije nam se ukazao niti jedan kanal. Ako što i vidiš, vidiš s prekidima, ne čuje se ton, na ekranu su kvadratići kao kad gledaš oštećeni DVD. Zove muž 062, izrecitirao broj ugovora i ostale generalije i ispričao što mu predstavlja problem. Ispostavilo se da je instalater pokrenuo staru verziju softwarea za traženje kanala. Uz upute ljubazne službenice s druge strane žice, dragi je pokrenuo novi program, ona je nešto tamo mrdala i nakon nekog vremena pojavilo se dvadesetak kanala. Yes!

He, priči ovdje nije kraj. Kanali poslije broja 20, među kojima je i doplaćeni HBO, i dalje su s greškama u prijemu. Na dnu ekrana se za svaki kanal pojavljuju dva podatka, jedan je postotak kvalitete signala. Dragi opet nazove. "Čujte, kvaliteta je preniska, trebate pozvati instalatera da to popravi, nije dobro namjestio što je trebao namjestiti... Ako vam pokuša naplatiti ponovni dolazak, tražite ga račun pa ćemo vam mi taj novac vratiti." Priča danas završava s dogovorom da će instalater opet doći u Umag u čeprpak. Živi bili pa vidjeli.

Treba li se svemu ovome čuditi? Mislim da smo i previše oguglali na ovakve situacije. Neposlovnost, muljanje, varanje, dodatni troškovi, čekanje – toliko se udomaćilo da se fakat iznenadimo kad nas netko ljubazno pozdravi (kao ja, kao ja!) na ulasku u trgovinu, kad vam netko kvalitetno obavi uslugu ili proda proizvod bez greške.

...Majstor za krov mi se još nije pojavio na pragu. Da bi se popelo na krov, treba uloviti par suhih dana. Koje nismo uspjeli do sad poloviti. Sinoć je bilo nevrijeme, pljuštalo na sve strane, meni se lijepo slijeva niz nedavno okrečene zidove...

...Zdravlje dobro, hvala na pitanju. Samo dva nosa nešto cure, ali ćemo to riješiti prije odlaska na krštenje.

...Zbirka policijskih viceva rasprodana je, očekuje se uskoro ponovno pojavljivanje u prodaji, bit će je moguće nabaviti i u kioscima Tiska (tako je barem najavljeno). Pisanje i pričanje viceva radije ću prepustiti nekim drugim blogerima, a imamo ih...!
- 10:50 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Dobrodošli!

Prirasli mi srcu