Pjesma o jednoj mladosti

07.08.2006., ponedjeljak

Otišao Franc, Duga uvala

Nadam se da ovo ljigavo vrijeme odlazi u ropotarnicu. Dosta kiše i hladnoće! Dobro, lijepo je noću spavati dok je vani ugodno hladno za ovo doba godine. Ali, kad tijekom dana čovjek ne zna bi li izašao u cipelama i s kišobranom u ruci ili se u japankama zaputio na plažu, to nije pravo ljeto. Ne priznajem ga.

Otišao Franc iz moga grada. Gospođa Šnajderica vjerojatno već naveliko odrađuje svoju šihtu na poslu, a on negdje slaže dojmove. Meni je bilo lijepo i ugodno u tih par susreta. Još da su se uspjeli nakupati i nasunčati, bilo bi i bolje.

Franc

Jučer smo moja mala obitelj i ja ujutro zapalili put Duge uvale. Tamo su u jednom malom selu muževa sestrična i njen suprug sagradili kamenu vikendicu. Dvadesetak kvadrata u prizemlju, isto toliko u potkrovlju, malo dvorište sa stolom za desetak ljudi. Nismo se u punom sastavu vidjeli već godinama, pa je moj neradni dan bio prilika za ljudovanje. Tamo smo sreli još jednu muževu sestričnu i njenu kćer i eto ti povoda za priču i smijeh. Djeca se kupala na obližnjoj plaži dok smo mi stariji nastojali pričom nadoknaditi sve ove godine. Čujemo se povremeno i telefonom, ali nije to – to. Proveli smo par sati u ugodnom druženju, pojeli, popili, malo se slikali. I razišli se popodne jer je starija Potočnica imala navečer nastup s mažoretkinjama.

Vikend završio u jednako veselom raspoloženju. Uživali smo u nastupu, iako je na trgu opet bilo sitne djece koja su sjedila na kamenu neposredno ispred mažoretkinja i ostalih plesačica. Sve je prošlo bez incidenta, nitko nije dobio štapom u glavu. Nakon mažoretkinja i modernih plesačica na improviziranu pozornicu stupio je neki stariji gospon, operni pjevač. Razišlo se pola publike. Naše su Potočnice pozvane na sladoled zajedno sa svim mažoretkinjama (baš lijep običaj, tijekom ljeta nakon svakog nastupa organizatorice povedu djevojke na slajac). Dragi i ja smo za to vrijeme prošetali uz mol. Usidrilo se nekoliko jedrilica i glisera u našoj luci. Da nam je takva jedna plovilica...

Čamčić

Danas ili sutra očekujem sestru, šogora i tetu. Kažu da u Zagrebu pada kiša. Pitaju isplati li se doći uopće na more. Pa mi smo tu! A stan ko curica. Bar nek vide kak se bliješte čisti zidovi i uglancani parket! Šogor je obećao preuzeti kuhanje. Bit će morskih oblizeka... A vrijeme će valjda biti naklonjeno za bar nekoliko kupanja. Nadam se usrdno.
- 09:52 - Komentari (25) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Dobrodošli!

Prirasli mi srcu