Pjesma o jednoj mladosti

02.08.2006., srijeda

Franc je u mom gradu

Najpoznatiji ribič blogosfere, Franc, stigao je u moj grad! Sinoć sjedim u radnji pred kompićem, svako malo pogledam van i u jednom takvom pogledu zacrni mi se pred očima majica "Žuja je zakon". Franc! Gospođa Šnajderica dobila malo GO, pa su došli. Baš lijepo. Ovih dana bar jedna blogerska kava mora pasti. Iskombinirat ćemo je nekako. Osjećam se nekako posebno počašćena. Vidjeli su moje malo carstvo. Gdje stolujem već devetu godinu.

Malo vas je (al vas ima) kojima sam rekla čime se bavim. Teško mi je ponekad prešutjeti na blogu neke bisere na mom poslu. Ali, kad bih vam sve pričala, vjerojatno biste od šuba shvatili što radim. Jedan od razloga zbog kojih ne želim reći čime se bavim je svakako to što je ovo naselje premalo, svak svakog zna. Jer, lako meni za vas iz metropole ili Slavonije ili Dalmacije. Al ovdje u centru ima jedna pošta, jedna robna kuća, dvije mesnice, dvije ribarnice, tri fast-fooda, četiri prodavaonice obuće, četiri prodavaonice sportske odjeće i opreme... (Jedino ima pun kufer birceva i pekarnica.) Domaćoj je raji onda lako izvući zaključak. Ne želim da znaju za moju blog-karijeru. Pa neka i dalje žive u neznanju. Tako ljubomorno i vas čuvam i ne dam. Vi ste moje prekrasno okruženje, obogaćujete me, nadopunjujete i činite boljom, prihvaćate me kakva jesam i bez spoznaje što radim. Kad radim.
- 17:23 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Dobrodošli!

Prirasli mi srcu