< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off Design by: Free

Opis bloga

Stihovi, pjesmice i takve gluparije

***da me poželiš to znam
poželiš samo osmjeh da ti dam
ali moje srce iako te voli
zapamti da nikad neće da te moli
jednom ću otići od tebe zauvijek
možda me nećeš vidjeti više
možda će me izbrisati jesenje kiše
tebi će tada biti žao
jer me voljeti nisi znao***


***ne znam ko je izgubio više
ti ili ja?
ti što nikada više nećeš naći
nekog ko će te voljeti
više od mene
ili ja što sam izgubila
sve što sam imala***


***on ne zna, on ne zna
da ga volim srcem svim
on ne zna kako boli
jednom žalit će za tim
on ne zna da će i njega stići
jednom sve što je stiglo mene
bit će suza kao kiše
ali mene nikad više
ja ću ovu ljubav nekako preboljeti
ali neću nikad nikoga kao tebe voljeti***


***ona ga je voljela, on je odbijao
ona ga je tražila, on se skrivao
ona je plakala, on se smijao
tek kad je otišla, on je shvatio
koliko je izgubio***


***sve što sam imala tebi sam dala
voljeti drugoga nisam znala
sve sam dane posvetila tebi
a samo više bola nanijela sam sebi
voljela te više od same sebe ali
sreće meni nema kraj tebe***


***I hate the way you talk to me
and the way you cut your hair
I hate the way you drive my car
I hate it when you stare
I hate your big dumb blue shoes
and the way you read my mind
I hate you so much it makes me sick
it even makes me rhyme
I hate it, I hate the way you are always right
I hate it when you lie
I hate it when you make me laugh
even worse when you make me cry
I hate it that you are not around
and the fact taht you didnt call
But mostly I hate the way I dont hate you
not even close, not even a little bit, not even at all***


***MOžda previše tražima
a premalo dajem
Možda previše pričam
a premalo toga bitnoga kažem
Možda previše maštam
a premalo toga shvaćam
Možda se malo za nas borim
ali znaj da te puuuno volim***


Otišo si, e pa nek si
Da si barem bio sexy
Jebati ti je svaka dala
E ja sam te zajebala
Baš je lijepo sad bez tebe
I na kraju ko te jebe

pjesmice

***Nemam što počinjati
ti si počeo i odabrao,
a ja ću samo završiti

Ne želim polovične stvari
ni riječi na pola izrečene
upućene slučajno meni
Došla sam do granice
uzmi sve ili ostavi
Odgovor tvoj se naslućuje
iz tvojih riječi
Ne treba ti nitko više

Tko sam ja da ti se miješam u život?
Jedno tužno biće s osmijehom na licu
Ja sam ružno pače zalutalo u vremenu
i slučajno se našlo na tvome putu
poželjelo malo tvoje ljepote
ispunjenje sna, biti, voljeti...***


*** Zašto mi govorite da ste ga vidjeli
kad počinjem polako da ga zaboravljam?

Zašto me pitate dali ga još uvijek volim
kad ni sama ne znam odgovor?

Da li mi morate govoriti o njegovoj sreći
sad dok mi je još lice vlažno od suza...

Dali me morate podsjećati na njega sad
kad je svemu tako brzo došao kraj???***


***ovo je ljubavna pjesma za tebe
ja je pjevam a liječim sebe
moje slomljeno srce kao rana peče
rekao si :"oprosti, bila si za jednu večer"

Suze su se miješale sa kapima kiše
"žao mi je, ali ne volim te više"
o bože daj da umrem pomislih tada
ja želim ljubav a ne samoću sada

drhtavim rukama pripalih zadnju cigaretu
ustadoh se ponosno i pođoh prema vjetru
u vlasima kose osjetih vjetrovu tužnu baladu
tješio me samo vjetar u ovom mrtvom gradu***

srijeda, 16.04.2008.

MOŽDA...

...možda kad se na zemlju spustiš i pogledaš svijet oko sebe...možda kad koju suzu pustiš i prestaneš voljeti samo sebe...možda kad tvoj pogled dobije neki smisao i izgubi tu mračnu prazninu...možda kad prestaneš živjeti samo da bi disao, već da bi upoznao ljubav, toplinu i blizinu...možda ako mi posvetiš pažnju,bar malo, jer čovijek mišljenje mijenja...možda ako mi pokažeš da ti je stalo i učiniš da zaboravim na sva ona razočarenja...možda ćeš i ti voljeti malko i tek tada će ti biti jasno...možda ćeš jednog dana shvatiti da voljeti nije lako jer i ako se zaljubiš u mene, bit će kasno...možda ćeš tada upoznati bol i shvatiti da i ti možeš patiti...možda ću ti tad i priznati da te još uvijek...ma nije važno...


evo,nakon dugo vremena...ovo gore nije moje, ali je tako prekrasno pa se nadam da se autor neće ljutiti...nekako sam se pronašla u tome i pomoglo mi je pa se nadam da će još nekome...puno pozdrava svima i hvala na prijašnjim komentarima...sorry što ja baš ne komentiram previše...

- 23:31 - Komentari (10) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.