Image hosted by Photobucket.com

Welcome to......

Image hosted by Photobucket.com

05.06.2005., nedjelja

TUŽNA SAM

najgore je kada stvari saznaješ od drugih..kad se možeš veseliti nekom prijateljstvu ili sreći, i onda kad ti netko otvori oči i kaže kako stvari stvarno stoje....neznaš šta da kažeš..jedino ti preostaje kiselo se nasmiješiti i ono, gnjev trpiti u sebi..kada se čovijek promijeni i njemu je bolje, drugi ga podržavaju a iza leđa ga pljuju i te spike.nije mi to jasno..kaj nije bolje sve reć u facu bilo lijepo, bilo ružno, i riješit to na licu mjesta??? tužna sam..nije mi ni do čega..uvijek se veselim najboljem, i veseli me dobra i prijateljska riječ, smiješak..ali šta ti to sve vrijedi kada nije iskreno? ponekad si baš mislim kak bi bilo super da sam bezosjećajna, da nemam dlake na jeziku i da se ničemu ne veselim...nakraju bi bilo onako tmurno kao što sam i razmišljala i nebi se razočarala...recimo, idem na popravni..jebiga, kaj sad..valjda bum prošla..nasmijem se svemu tome i izdržim! a kaj ću drugo..sve je to sastavni dio života..htjela bi za sve ostale probleme razmišljati na isti način...ja sam otvorena, i reći ću kad mi se nešto ne sviđa i kada mislim da se dogodila neka nepravda..i često onda nadrapam..primijetila sam da kada imaš sve kvalitete koje se vrednuju kao recimo dobrota, nasmijanost, iskrenost..ti si taj koji ispašta!! nije da sad kažem da ja imam te kvalitete, nego ono, konstatiram općenito..ljuti me sve to...
onda uopće neznam s kim mogu razgovarat a s kim ne..i neznam kako da se postavim prema osobi koja mi govori jedno, a ustvari misli i priča drugo..i onda me često iskoriste..kao što sam već napomenula u prijašnjem postu. i uvijek obećam sama sebi da ću malo pripaziti..ali, neide..kad se svakome veselim i radujem ne razmišljajući dali se taj netko isto tako veseli meni..prenaivna sam..to je moj problem...u životu treba biti lukav..al opet, teško je to postići..nije da ovaj post ima smisla, al ono, jednostavno sam to trebala reć..
PS: kome se ne sviđaju moje pjesme, kome se ne sviđa moj blog, ponavljam, netreba dolazit!! glupo mi je da me optužuju da se isfuravam na neku kakti repericu zbog mojih pjesama(kao)..ako niste znali, svi vi koji pričate sranja, pjesme pišem od 6 osnovne tak da ako nisam bila onda reperica, nisam ni sad!!! i okanite me se!! PEACE......:)
- 21:28 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Image hosted by Photobucket.com

thug livin'..hmm...bla..kovrčava curica kojoj se piše..slova su baš zanimljiva stvar...kad ti je dosadno..ili kad te život ubije u pojam..toliko jako da ti moždane vijuge štekaju..pa ti treba ispušni ventil..nekima cuga, nekima pljuga..nekima ševa, a meni ovaj blog..home, sweet home...

Image hosted by Photobucket.com

Free Site Counters
Free Site Counters




mwahahahaha...........

Image hosted by Photobucket.com

Dont Click Here
NEMOJTE OVDJE KLIKNUTI!! OZBILJNO VAM KAŽEM...MWHAAAA:)))

PUŠILA SAM, I PUŠIT ĆU, TKO NE VJERUJE, NJEMU ĆU...;)))

KICKS ASS ;-)...
anchyy
ifa i kova
strange girl
zvijerka
tota
strijelac
KG
black soul
deadly sweet;)
danfica;)
roberta i sara
bonnie:)
sista:)
mala punkerica
SNOOP ONE-my boy

opis slike








FIĆI....

da li da ti ime spomenem? ono te vratit neće..
otišao si u daljinu i odnio zadnju kap sreće...
cugamo i pjevamo uz gitaru..pjevamo, i suze teku..
ekipa šuti i stišće zube da bar malo manje peku...
nema više zajebancije, nema tko u dućanu žvake krasti
jer ti si bio jedinstven..zar si na to morao spasti??
život je možda sranje, al jebiga, živi se...
napravi još jedan korak naprijed, i ne predaj se...
jer ti si uspomena svima koji su došli do dna..
svim klošarima bez ijednog sretnog sna..
al živimo, jebiga, pati se, al čvrsti smo..
jer klošarima netreba drugo, prijatelju,
osim jedni drugih...
i možda su te pokrili zemljom, ali ti si tu..
uvijek si s nama i u dobru, i u zlu...
dogorjela je zadnja svijeća, vjetar je puhnuo
plam je izgorio..i u daljini nestao...

LEA...nedjelja, 15.5.2005.
ovo je za tebe, i za sve one kojima je teško...riječi govore puno...a ove su došle iz mog srca..za sve vas..