Image hosted by Photobucket.com

Welcome to......

Image hosted by Photobucket.com

15.06.2005., srijeda

ja nisam normalna...

majke mi...ja nisam normalna...danas sam napravila sranje, da nisam mogla veće...idem ja na kavu prije škole, i neki lik slavio rođendan...i moj dragi frend mi je u čašu ulio pozamašnu količinu čiste votke, i tako jedno dva tri puta....ljudi, moji..ja nisam za sebe znala..vukli su me do škole, a ja trebala odgovarat biologiju...i sjednem, i nekaj me treba pita, ja nekaj naserem i da mi 5..osjetila je ''miris''..pa ono, valjda me se htjela što prije riješit..pod fizikom sam se pobljuvala u wc-u pa je bilo sranja i tak..mater ti e..glava mi puca i toliko mi je zlo..još me pitala logiku i to mi je dala 5..jebote, drugi put kad ću nekaj trebat odgovarat, naroljat ću se ko danas;)))) ide to meni..onda su me polili vodom i dobila sam par šamara da se otrijeznim..ja uopće neznam kak sam ja odgovarala...
ekipa me gleda ono..ja blijeda..NIKAD VIŠE-znam da sam to već rekla, i ziher mi nećete vjerovat..al ono...uh!!! kasnije sjedim na velikom odmoru, još me sunce lupilo u glavu..brijala sam da ću riknut...frend više ne razgovara samnom jer me morao vuć po školi i tak to...jebiga, fakat uvijek nekaj zaserem..al izvukla sam se na matiku..kao ono, napila se jer nema popravnog..
bila poslije škole na kavi..konobar me maltretira..majku ti..
tip me cijelu ištipao..imam masnice po cijeloj ruci..došli trice i neki lik i strgali se, a meni fakat ono nije smiješno..donio mi tip trešnje kao jer mi nije bilo dobro, i onda me optužio da sam ih bacala po podu i uhvati on mene da će me bacit na pljusak..onda me navlačio za kosu..majke mi, nikad više neidem tam..jednog dana nebum živa izašla...
idem jest..gladna sam ko vuk..prozvao me profesor antikristom jer se ne molim prije spavanja..ma daj zajebi!!! peace to ya all!!!!!
- 20:13 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Image hosted by Photobucket.com

thug livin'..hmm...bla..kovrčava curica kojoj se piše..slova su baš zanimljiva stvar...kad ti je dosadno..ili kad te život ubije u pojam..toliko jako da ti moždane vijuge štekaju..pa ti treba ispušni ventil..nekima cuga, nekima pljuga..nekima ševa, a meni ovaj blog..home, sweet home...

Image hosted by Photobucket.com

Free Site Counters
Free Site Counters




mwahahahaha...........

Image hosted by Photobucket.com

Dont Click Here
NEMOJTE OVDJE KLIKNUTI!! OZBILJNO VAM KAŽEM...MWHAAAA:)))

PUŠILA SAM, I PUŠIT ĆU, TKO NE VJERUJE, NJEMU ĆU...;)))

KICKS ASS ;-)...
anchyy
ifa i kova
strange girl
zvijerka
tota
strijelac
KG
black soul
deadly sweet;)
danfica;)
roberta i sara
bonnie:)
sista:)
mala punkerica
SNOOP ONE-my boy

opis slike








FIĆI....

da li da ti ime spomenem? ono te vratit neće..
otišao si u daljinu i odnio zadnju kap sreće...
cugamo i pjevamo uz gitaru..pjevamo, i suze teku..
ekipa šuti i stišće zube da bar malo manje peku...
nema više zajebancije, nema tko u dućanu žvake krasti
jer ti si bio jedinstven..zar si na to morao spasti??
život je možda sranje, al jebiga, živi se...
napravi još jedan korak naprijed, i ne predaj se...
jer ti si uspomena svima koji su došli do dna..
svim klošarima bez ijednog sretnog sna..
al živimo, jebiga, pati se, al čvrsti smo..
jer klošarima netreba drugo, prijatelju,
osim jedni drugih...
i možda su te pokrili zemljom, ali ti si tu..
uvijek si s nama i u dobru, i u zlu...
dogorjela je zadnja svijeća, vjetar je puhnuo
plam je izgorio..i u daljini nestao...

LEA...nedjelja, 15.5.2005.
ovo je za tebe, i za sve one kojima je teško...riječi govore puno...a ove su došle iz mog srca..za sve vas..