< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



 

Opis bloga

 

Naš mali raj

Preporučujemo Internet Explorer 7 ili Firefox za pregledavanje našeg bloga jer se na Internet Explorer 6 ne vidi jednako dobro

 





 

 

Toni Cetinski
Ti si najbolje

Tebi je rodjendan
a ja praznih dzepova
al' Boze moj
nismo svi djeca finih kvartova

A pahulje, k'o proklete
na tvoj kaput lijepe se
i ne znam gdje povesti te
da nas maknem s ulice

Jer ti si najbolje, najbolje
moj dobri andjele
od svega sto su mi donijele
sve ove sive godine
ti si najbolje
moj dobri andjele
za mene najbolje

Nekada plasim se
sto u meni vidis ti
a onda me umire
oci pune ljubavi

I bogat sam
k'o da sam kralj
i gospodar oblaka

I ne znam gdje
al' povest' ce me
ritam tvojih koraka




Oliver Dragojevic
Kad mi dodjes ti


Pada noc puna strepnje,
nema te tu kraj mene,
a trebam te
kao pjesnik svoju bol

Na srcu mi studen zime,
na usnama tvoje ime,
i samo cekam dan
da dodjes mi

A kad mi dodjes ti
i osmijeh vratis mi
sva patnja i bol
zivota mog ce proc'
u nocima bez sna
ja tebe dozivam
da dodjes mi ti
i kao svi pocnemo mi
mirno zivjeti

Moj dan nema kraja,
a nocu tebe sanjam,
i samo cekam dan
da dodjes mi


Oliver Dragojevic

Ako izgubim tebe


Dok me budi nova zora
znam da sretan bit ce dan
jer kraj uzglavlja si moga
a na vjedjama ti san
puna ljubavi, puna njeznosti
moja stvarnost sada si ti

Ti se budis, ti me gledas
pun topline tvoj je glas
nasa postelja je meka
sreca bdije oko nas
puni ljubavi, puni njeznosti
u toj stvarnosti smo mi

I dok predajem se milovanju tvom
neki cudni krijem strah u srcu svom
ja te trebam, ja te ne dam,
ja sam tvoj

Ako izgubim tebe ja izgubit cu ljubav
ovu beskrajnu srecu koju pruzas mi ti
ako izgubim tebe ja izgubit cu njeznost
i toplinu tog gnjezda koje svili smo mi
ako izgubim tebe ja izgubit cu sve

Kad bih mogao zauvjek
da zaustavim taj sat
da nam zanos vjecno traje
sto bi sve jos mogli dat'
nasoj ljubavi, nasoj njeznosti
nikad ne bi znali kraj

 




VUKOVAR

  

Neki znaju, neki neznaju, a neki se možda nisu još sjetili da je sutra obljetnica napada na Vukovar. Ne želim puno pisat o toj temi zbog tužnih i nimalo lakih uspomena sviju nas.
Samo želim napomenut da se taj dan nikako ne smije zaboravit, njegovo značenje, sva ta borba, sva ta krv i prolivene suze za našu državu...
Napadnuti smo, branili smo se do zadnjeg atoma snage... Uspkros želji i snazi da nadjačamo protivnike, grad je bio srušen, izbrisan sa lica zemlje, ljudi oni koji su uspjeli sačuvat živu glavu iseljeni iz svojih domova.. Bježali su a da nisu niti znali gdje im je ostatak obitelji, dali su im živi muževi, očevi, sinovi ili se i dalje bore za spas svojih domova...
Dok ovo sad pišem nije mi ni malo lako iako sam to godište da se svega ovoga sjećam samo iz riječi mojih roditelja, obitelji.
Mnoge su obitelji, mnoge žene, majke, djeca ostala bez muževa, sinova, očeva...Nema riječi koje bi ublažile njihovu bol, nema utjehe za njih, naše prolivene suze i zapaljene svijeće na taj dan mogu im samo dokazat da ima ljudi koji su svima poginulima zahvalni...

A sada, nakon svega što smo prošli, nakon svih tih 16 godina pokušaja obnavljanja grada i naših ranjenih duša, oni neki viši idu tražit krivce. Pa zar se nekog Hrvata uopće može krivit s obzirom što je prošao i proživio na žalost u ratu...

Niko nema suosjećanja sa nama Hrvatima, niko nam ne pomaže, traže krivce, kopaju nam još dulje u ranju, stavlaju sol na nju... A čemu... sada više nikome nije ništa važno, ko je kri, ko nije... obitelji su izgubljene, grad sruđen, više nikada neće biti isti... u dubini njega, u svakom kutku grada će se osjećat bol, suze, krv... Osoba koja je živjela tamo, koja je istjerana iz grada, šta mislite dal će ona moći mirno šetati tim gradom nakon toliko godina iako je rat završio... neće, ni malo, svaka ulica dok će šetat njome će se podsjećat na patnju... one jauke, suze, jecanje samo će joj se vrtit po glavi, čut će samo glasove svojih mrtvih, nestalih....

Nemam riječi za svakoga od onih balavaca koji nemaju pojma ništa o hrvatskoj povijesti, koji neznaju da smo napadnuti, koji se pitaju dok prolaze Hrvatskom od čega su nastale rupe na zidovima škola, zgrada... Svatko bi trebao imati u sebi bol i suosjećanje sa svima stradalima kojima se niti dan danas nije zahvalilo na svemu, našim invalidima koji niti dan danas nemaju svoja prava, svoje stanove, koji moraju molit i prosit ovu Hrvatsku da im daju kolicu jer su nepokretni...

A što Hrvatska daje njima za uzvrat? Daje im lažnu nadu... pred svake izbore dijele se stanovi invalidima, lažna obećanja da će im život biti bolji... a što njima jadnima drugo preostaje nego vjerovat njihovim praznim riječima i zaokružit baš njih na izborima....
Kad pobjede, sve propada u vodu, tada se traži stopa invalidnosti, ispod 90% nitko ne dobiva povlastice, a bitno da se oni svi po redu voze u najluksuznijim autima...

Čemu, dali će ikad prvda pokucat na naša vrata, dali će se ikada okrenut na našu stranu i zaigrat za nas, za našu pobjedu...
Bog je bio uz nas i uvijek će biti, nakon kiše dolazi sunce..... Znam da će i nama jednom zasjati, znam da ćemo i mi jednom biti cijeli obnovljeni, iako će naše duše zauvijek ostat ranjene....

Ova tema nije nikome laka... Nisam htjela preskočit sutrašnji dan, a da je ne spomenem na blogu. Mislim da je Vukovar zaslužio pokoju riječ tuge i svaki poginuli branitelj riječ zahvale na svemu ovome što imamo...




subota, 17.11.2007.

17.11.2007. u 20:50   |   2 Komentara   |   Print   |   #   |   ^
  


<< Arhiva >>