Jučer sam vidio i to ne prvi put ;-) kako je autobus sinjskog Autoprijevoza ostao na stanici, konkretno na benzinskoj pokraj INE Trilj. I nije me niti malo to iznenadilo, u biti bi se puno više zabezeknuo da čujem da je neki šofer tog prijevoznika (nekoć poznatog po tome da stiže di drugi ne mogu) napravio recimo 30 tura u isto toliko dana a da mu je vozilo radilo bez problema.

Nije prvi put... a ni zadnji
Mislim, to je stvarno žalosno. Kad sam išao u prvi srednje prije 14 godina, tad je Autoprijevoz imao linju za Trilj i iz trilja svakih sat do sat i po vrimena- u vrh glave svako 2 ure - a za Split u frekventne ure i svakih pola sata. Nezamislivo, a? I to je tada bilo sasvim normalno. Kad bi bio u školi popodne, onda bi ovisno o tome kad bi izaša moga birat oću li kući u 5, s Aržankom malo prije 7, u 7ipo, u 9 ili u 10. A danas? Nisam siguran koliko uopće linija ima uvečer, je li jedna ili dvi...
Možda će neko pomislit: šta je sad, opet je onaj film u stilu prije je sve cvalo, a sada je ajme. Nije baš tako - štos je u činjenici da se navedena firma, koja je othranila i dobar dio ljudi iz našeg kraja, uopće uspila održat koliko je liva ruka desni džep faca kidisalo na nju, uzimalo inkas i minjalo se na čelu Autoprijevoza - u biti, svaki član vladajuće stranke u koji je završio neki fakultetić priko veze i uz plaćanje je nastojao bit direktor sinjskog prijevoznika.
Novinar Slobodne Damir Pilić je jednom prilikom opisa svoje iskustvo s ovom firmom dok je studira u Zagrebu. Kako je tada reka, jedne zime su njegovi iz Splita poslali neki paket sinjskim busom koji je u međuvremenu zbog jakog snježnog nevrimena kroz Liku kasnio nekoliko sati. Kad je autobus napokon doša na zagrebački kolodvor i pridlai se paketi studentariji željnoj domaće spize, ekipa u kojoj je bio budući novinar je upitala šofera kako se uspio probit i je li bilo problema sa snigom. Ovaj je samo reka: Pa je, bilo je, kad san iša priko Plitvica krčilo mi je radio pa nisan ništa čuja...
Firma koja ima takve djelatnike je osuđena na preživljavanje, u ma koliko velikoj financijskoj gabuli bila.
|