3lj.blog.hr - Trilj online

< ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off





Za sve vridi: šaljite komentare na mail ili ih publicirajte ispod tekstova, pa ćemo najzanimljivije objavljivat u ovom odjeljku. Suradnika nikad dosta.
Kontakt-mail:
kosute@net.hr






Free shoutbox @ ShoutMix










Od 25.02.2005 čak ovoliko je ljudi ušlo vidit šta ima u online Trilju
Free Site Counters

Web Site Counter



Sport, pisma čitatelja, laži, videovrpce i sve ostalo



Zahvaljujem na ulazima i potpori sviju, ovaj broj je podstrek za svakodnevan rad. Ne zamjerite ako koji dan (i tjedan) priskočin...



O Trilju
Google

Trilj se nalazi u srednjoj Dalmaciji na rijeci Cetini na raskrižju državnih cesta Brnaze-Trilj-Kamensko i Brnaze-Trilj-Imotski. Na području grada u 26 naselja smještenih na 267 km2 živi 10800 stanovnika (popis 2001). Glavne djelatnosti u mjestu su uslužne, pretežno ugostiteljstvo i trgovina.
Naselja u sastavu grada su abecednim redom:
Bisko, Budimir, Čačvina, Čaporice, Gardun, Grab, Jabuka, Kamensko, Košute, Krivodol, Ljut, Nova Sela, Podi, Rože, Strizirep, Strmendolac, Tijarica Donja, Tijarica Gornja, Trilj, Ugljane, Vedrine, Velić, Vojnić Sinjski, Voštane, Vrabač, Vrpolje.


LINKOVI

TRILJ I OKOLICA ONLINE
Općenito o Trilju - sa studentske strane
Za vjernike

LJUDI I NASELJA
Kamensko
Tijarica
Voštanka
Studenti
Košute (2)
Rože
Dugo Selo - prijateljski grad

BLOG TRILJANI
Tregeze
Kiosk Priša
HSP Trilj

SPORT I ZABAVA
RK Cetinka
Trakanjaka News

SPONZORIRANE STRANICE
Neažurirane stranice nekog ko želi zaradit
Autor se očito dobro najio u hotelu pa hvali
Još jedan tekst nakon papice

OPĆENITO
Blog.hr

KOLEGE BLOGERI
NBA Blog
Hot programi
Tutor (korisno!)

VIJESTI
Index.hr
Iskon
Slobodna
Internet monitor

ZABAVA ZAGARANTIRANA
Vicevi (zaaakon!)
Klik


Triljska turistička ponuda
Dođite na kavu nediljom popodne, a može i od ostalih dana. Još nam samo fali more, sve ostalo imamo. Ako triba i to ćemo dovest i to uzvodno...

TOP LISTA – najupečatljivije ljetne odjevne kombinacije u Trilju

Je da Trilj nije Hvar, Pag, Makarska, Dubrovnik ili neka druga top-destinacija, ali ko misto orjentirano na ugostiteljstvo ima svoj nepisani dress-code… Slijede najupečatljivije ljetne odjevne kombinacije u Trilju

1. siva majica kratkih rukava, odrizane rebatinke, pamučne sportske bičve i (po mogućnosti ne baš čiste) patike – najčešći muški outfit

2. izblidile rebatinke trikvartače ili 7/8, crna ili bila majica na špaline i japanke – najčešća ženska kombinacija

3. nečisti radni kombinezon, bez majice i neke od šlapa sa stolića ili zimske postole – must have za popodnevnu kavu prije odlaska kući na ručak

4. šarena košulja, neki lažnjak od reba, moderne natikače ili trendy patikice, naoćale za pokrit pola glave – preporuka Nevena Ciganovića Hot Lips za večernji izlazak ili nediljnu jutarnju kavu u Trilju

5. crna haljina, crne sandale, ređipet s prozirnim naramenicama – za djevojke u ljetnim svatima u Dalmacije ili Lovca, uz obavezan večernji izlazak u neke od kafića u podrumima da ljudi vide da se večeras jide pečeno i da su se pršut i sir jili čak tri puta u pola dana – kod mlade i mladoženje te na početku svadbene večere

Budite in i pratite modu!


15.03.2005., utorak

Prometna povezanost

Jučer sam vidio i to ne prvi put ;-) kako je autobus sinjskog Autoprijevoza ostao na stanici, konkretno na benzinskoj pokraj INE Trilj. I nije me niti malo to iznenadilo, u biti bi se puno više zabezeknuo da čujem da je neki šofer tog prijevoznika (nekoć poznatog po tome da stiže di drugi ne mogu) napravio recimo 30 tura u isto toliko dana a da mu je vozilo radilo bez problema.


Nije prvi put... a ni zadnji

Mislim, to je stvarno žalosno. Kad sam išao u prvi srednje prije 14 godina, tad je Autoprijevoz imao linju za Trilj i iz trilja svakih sat do sat i po vrimena- u vrh glave svako 2 ure - a za Split u frekventne ure i svakih pola sata. Nezamislivo, a? I to je tada bilo sasvim normalno. Kad bi bio u školi popodne, onda bi ovisno o tome kad bi izaša moga birat oću li kući u 5, s Aržankom malo prije 7, u 7ipo, u 9 ili u 10. A danas? Nisam siguran koliko uopće linija ima uvečer, je li jedna ili dvi...

Možda će neko pomislit: šta je sad, opet je onaj film u stilu prije je sve cvalo, a sada je ajme. Nije baš tako - štos je u činjenici da se navedena firma, koja je othranila i dobar dio ljudi iz našeg kraja, uopće uspila održat koliko je liva ruka desni džep faca kidisalo na nju, uzimalo inkas i minjalo se na čelu Autoprijevoza - u biti, svaki član vladajuće stranke u koji je završio neki fakultetić priko veze i uz plaćanje je nastojao bit direktor sinjskog prijevoznika.

Novinar Slobodne Damir Pilić je jednom prilikom opisa svoje iskustvo s ovom firmom dok je studira u Zagrebu. Kako je tada reka, jedne zime su njegovi iz Splita poslali neki paket sinjskim busom koji je u međuvremenu zbog jakog snježnog nevrimena kroz Liku kasnio nekoliko sati. Kad je autobus napokon doša na zagrebački kolodvor i pridlai se paketi studentariji željnoj domaće spize, ekipa u kojoj je bio budući novinar je upitala šofera kako se uspio probit i je li bilo problema sa snigom. Ovaj je samo reka: Pa je, bilo je, kad san iša priko Plitvica krčilo mi je radio pa nisan ništa čuja...

Firma koja ima takve djelatnike je osuđena na preživljavanje, u ma koliko velikoj financijskoj gabuli bila.