19.05.2010. / srijeda

...Jedino moje... =P

Nema dana da ne mislim o nama,
da ne želim da si kraj mene...
Gdje god da me život nosi
ja zaspem u tvojoj kosi
i budim se na tvojim usnama...

Jedino moje, sanjam da sam tu
ljubit cu te, ljubiti u snu..
Milovat ću ruke tvoje,
budi dobro milo moje,
budi dobro, misli na mene...

Ni jedne noći, ja nisam u samoći,
svud me prati blagi pogled tvoj..
Noć mi prođe, jutro svane,
s tobom živim bolje dane..

Gdje god da si, ti si uvijek moj
jedino moje, sanjam da sam tu
ljubit cu te, ljubiti u snu..
milovat cu ruke tvoje,
budi dobro milo moje
budi dobro, misli na mene...




... Danchy ...

- 22:47 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.