05.01.2009. / ponedjeljak

**** cmok - cmok **** ....sve najbolje svima, koliko vas ima...

ma haloooo ljudowi.... evo mene konačno opet na blogu.... stoljećima nisam bila tu..ako i da, samo prođem, vidim koga ima i odjurim... hehe pstala sam nešto aktivna.. ddddd moš si mislit... bang
kao prvo, da obavim svoju građansku dužnost:

SRETNA NOVA 2009. SVIM JLUDIMA DOBRE VOLJE, I ONIMA KOJI NISU BAŠ DOBRE VOLJE.. HEHEH ŽELIM VAM SVE NAJBOLJE, PUNO SVEGA I SVAČEGA, ALI NIČEGA PREVIŠE... ČISTO ONOLIKO KOLKO VAM JE DOVOLJNO DA BUDETE SRETNI....

Eto. toliko... heheh a sada da vam ja pričam nešto drugo... hehe koliko vidim svi (skoro) su odustali od pisanja blogova, i lagano se prebacili na Facebook.. kaoo što možete i pretpostavit, ja nisam jedna od njih.. hehe ja ostajem vjerna svom blogu, i još nekolicini ljodowa koji tu s vremena na vrijeme dolutaju... heheh ali i nemam ja vremena za to, i ne želim ostat ovisna o toj stranici, imam defoinitivno pametnijih stvari u životu za radit (bez uvrede Facebookovci...) sretan yes sretan yes sretan yes
a ima i još nekih novosti kod mene... kao što većina zna, položila sam (31.10), ali nisam stigla uhvatit vremena da se ovako javno pohvalim... eto ga na sad svima onima koji su prije vikali da sam ja previše plava da bi položila....a ja još i auto dobila za rođendan, pa tako ja sve te bisere koji su me podcjenjivali sad znam odvest na kavu, uletit im kad trebaju prijevoz i pomoć bez beda ako treba...i sad svi lijepo mudro šute, i prave se ludi... hehehe ma blago meni... ljudi moji, odahnula sam otkad imam auto mogu di oću, kad oću i skim oću (skoro).... a pogotovo je to dobro kad u subotu idemo van ja i moji frajeri, sjedneš u auto, i voziš se... a ne treba nikome polagat račune gdje si i konačno nema onog štekanja i svađanja oko preijevoza.. heheh jeeeei....
da vam kažem još da mi je za Novu bilo super, bila sam na Prnjanima, sa svojima.. uživancija... jedino što se moram pohvalit da je bilo 0.00 promila u krvi, malo za promjenu.. hehe mislim, za razliku od prošle godine.... mogu vam reć da sam totalno okrenula ploču otkad sam položila: alkohola nisam ni pomirisala, nema više ludovanja, skulirala sam se full.. nisam više ona ja koja sam bila prije.. sad sam nova ja, puno bolja, opet - kako kome... hehe nekima ni to ne odgpvara, ali je meni savršeno dobro, okružena sam ljudima kojima vjerujem i koje full volim i cjenim.. ma najsretnija sam osobica na svijetu.. heheh

e, odoh ja.. vas ljubim swih. cmokkk!!! Cya...

- 17:01 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.