20.08.2008. / srijeda

evo..jedan "punoljetni" post... =o)

hehehe kao što vidite, sva sam ufurana u to da sam konačno punoljetna, iako je to samo jedan u nizu rođendana u mom životu...ali to je tradicija, 18.ročkas simbolički označava neku dob mentalnog sazrijevanja osobe, od koje se onda očekuje malo veća doza ozbiljnosti, odgovornosti...bla bla bla.... ukratko, da se ponašamo ko "veliki"... hehehe ali to nažalost ne dolazi s 18.ročkasom, već s iskustvom, bilo dobrim ili lošim..
ali neću sad tu filozofirat, nego ću vam se odmah pohvalit da je fešta prošla odlično, uz sitna razočaranja, ali u globalu,bilo je super i ono prvo je totalno nebitno.. mi smo se dobro napapali, i onda opravac MONVIII... hehe odlično je bilo.. i ima još jedna stvar da vam se pohvalim..dobila sam autooooo... peugeot 206, predivan je, mali, elegantan, taman za mene....hehehe ja sam oduševljena... =o)
ima i jedan peh, porezala sam ruku u ponedjeljak na poslu na salamoreznicu, i sad moram mirovat s rukom jer mi je sva zamotana, i što je najgore ne smijem na posao niti na vožnju...šmrc....
i još jedna pozitivna vijest, za kraj... 5.9. idemo na maturalac, u Grčku... joooooj, jedva čekam to putovanje, već vidim da će bit ludnica dole... samo se nadam da neće bit kakvih sranja bzvz s travom i alkosom... jer će to definitivno sve pokvarit... ali pošto sam ja optimist, još se nadam da će sve super proć, da ćemo se zabavit, izludirat, vidit novih stvari... ma ukratko, da će to bit nešto čega ćemo se sjećat cijeli život..i to sa osmjehom... =o)
i šta da vam još napišem?? ništa mi ne pada na pamet...
pisat ću vam još u sljedeće postu... iako skoro nitko više ne čita posteve, ali i bolje, pišem ih više za svoju dušu, ovo mi je više kao javni dnevnik..hehehe
toliko od mene.... vas ljubim svih... DaNcHy... =o)
PS: Tinich, posalji mi mail adresu, pa ću ti ja onda poslat mail i objasnit ti sve... pusa

- 20:10 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.