31.07.2008. / četvrtak

Lassie se vraća kući....

ludlud ajaajaj kooliko nisam pisala.... uzela sam i ja malo ferije od pisanja ovog bloga, počela sam malo zabušavat... ludlud ali jbga kad jednostavno ne stignem....radim od 6 i30 do 15 h, u onom istom diskontu di i lani..ma super mi je, prva liga...sve one babe tamo pokušavaju mi namjestit svoje sinove, unuke, prijatelje, poznanike... joooj, da samo znate kojeg smijeha bude tamo... heheh ma ludnica živa.. =o)a popodne nakon posla imam vožnju...i pokušavam to odvozit nekako i da se što prije riješim i položim...ako ikad položim... =o) =o) =o)
a da stvar bude bolja..u subotu imam ročkas.... 18.-ti.. baaaaa....netko će dobrano zalomit..... =o) ali to neću biti ja...ne ovaj put... hehe odrekla sam se svih poroka od prošle subote na dalje... jer u svakom slučaju alkos i cigarete loše utječu od mene, i odlučila sam definitivno prestat dok je još vrijeme i dok se ne navučem..hehehe I DECIDED TO CHANGE MYSELF..... a sad me bas zanima dal ću imat toliko snage da u subotu izdržim bez alkosa.... a booo.. ja ću dat sve od sebe, pa ćemo vidjet ča će ispast iz svega toga... hehe to bi bilo to od mene .. za sad.. doć ću vam ja nazad... pohvalit se kako je prošla fešta ..hehehhe
pussssssaaaaa od vaše plavushe.... vas ljubiiiiim.....

- 21:23 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.