13.11.2007. / utorak

.....nakon dugo vremena.....

mahwavebeljsmijeh
Hej,ljudovi....mali šok...ja pišem postić....baaaaaaaaaa!!!deadbeljwink

Ali jednom sam jednom dečku obećala da ću napisati post ali evo sada ću to i održati...sretansretan...znat će on da je to zbog njega....winkwink
E nisam pisala post pun k**** i malo više...ali zato Danchy uredno piše....ali ajd da i ja napišem par pametnih rečenica...ddddd....beljbeljbelj
Ovako...škola je još vajka na mistu...ljubavni problemi su uvijek prisutni i šta još...hmm,hmm...a bo...
Neznam ča bin pametnega mogla napisati tj. ipak ima nešto...

3 bebacha više nisu baš više tako u dobrim odnosima jer se puno toga dešavalo ali ajde...još uvijek smo mi bebachi ali ne kakvi smo bili na početku...zbog čega mi je jako žao,ali takav je život....nono....

Uglavnom...ništa nije više kao nekada...ali najvažnije je da ja još vajk imam moju plavushu koju obožavam i volim je najviše na svijetu,a i tu je moja mala Nena...jo,kako ja njih dvi volim...cerekcerekbeljbeljcerekcerek

E ja stvarno neznam ča da više pišem...tako da je to sve od mene....

Veliki pozdrav svima...wavemahwave
.............uživajte mi...pusa.............
by:Katja (škatula)

- 17:54 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.