26.08.2007. / nedjelja

.....yoooo.....Baby is back......

Hmmmm….. Vi bi detaljan opis rođendana??? Pa…evo… najdetaljnije moguće: SUPER JE BILO!!!!!!! Heheheheh ma zekam se malo… evo, ovako je bilo….
Dogovorila sam se s društvom da ćemo se nać oko 8 u Žminju i otić popapat pizzu…. Trebalo nas je biti 15..ali… u petak me zove moj bebach da on i njegova draga ne dođu, u subotu popodne, dva moja frenda, blizanci, jave mi da ne mogu doć jer nemaju prijevoza, a pola sata kasnije zove još jedan bebach da će doć tek kasnije oko 10…šmrc… i tako, nas 10, naša mala mafija otišli na pizzu… neću vam reć ča smo sve naručili, jer se ne mogu sjetit imena… ali mogu vam reć da je bilo nešto žestoko…mislim, ˝poprilično˝ pikantno… =o) heheheh ali ovaj put nije bilo primjedbi poput ˝nisam gladna˝, ˝na dijeti sam˝ , jer su svi bili svjesni da kasnije idemo u Orbano, a zna se da pit na prazan želudac nije zdravo…..=o) hehehe njamipartynjamiparty
I tako mi otišli u Orbano, malo pili, puno plesali, još više ludovali i zabavljali se….ma ludnica!!! Vidila sam i svog dragog (znate, onog malog plavog, preeedivnog, meni nesuđenog…), i čim sam ga ugledala, prva reakcija je bila…uuuuuuuuu kako je preeeeedivan!!!!!! cerekcerekcerekHeheheheheheh i došao je do mene, dobila sam čak i pusu, a ja samo da nisam odlepršala od sreće… heheheh znam da sam luda i blesava…ali vjerujte mi, bila sam presretna… a kasnije je sve bilo normalno..kao svaku drugu subotu…osim nekog uleta svako malo poput..˝ajjjj imaš ročko, sretan rođendannn!!!˝ heheheh i tako ….. to bi bilo sve….skoro sve, ali vama dosta…. =o) heheh
Pretprošlu subotu bila je fešta u Kanfanaru, prošlu subotu i nedjelju u Barbanu, a jučer i prekjučer u Žminju…. Jeeeeei…. a JA sam jasno, na svakoj od njih…i mogu vam reć, da je na svakoj od njih bilo full dobro, malo su atmosferu podigli frajeri, malo mjuza, ali najveću ulogu imalo je moje malo zgubljeno društvo...heheheh ali ovogodišnja Bartulja nadmašila je sve do sad...preeedobro je bilo...nisam se duuuugo ovako zabavila i nasmijala... heheheheh partysmokinpartypartylazelaze
Ma ljudi moji, ja ne mogu bilivit, kako su ovi praznici brzo prošli…prebrzo… ali tješi me da će uskoro škola, a onda ću opet svaki dan vidit svoje društvance, igrat ćemo pikado po cijele dane, i opet će sve bit po starom…
Toliko od mene za sada… i još samo isprika zato što toliko kasnim s postom, ali jednostavno ne stignem, a znate, muž, djeca, posao, ostale obaveze....hehehehe šala mala... ma jednostavno puno radim, i uvečer ili sam umorna, ili kasno dođem doma, tako da ne stižem na net... šmrc...ali promjenit će se to, samo da počne škola...winkwinkwink
Voli vas vaša Danchy… =o)finofinofino

- 21:01 - Komentari (5) - Isprintaj - #

04.08.2007. / subota

....boooooring....


ewo, po samom naslovu možete shvatit kakvi su mi praznici, i kako mi ljeto prolazi... bangbangbang
čista tapija... samo doma visim, izležavam se, i dosadu ubijam čitajući neke knjige...jedino dobro na ovim praznicima... živim od subote do subote, od fešte do fešte... jer je to jedina prilika da vidim frendove, frendice, mojeg malog plavog, meni nesuđenog...a nažalost, često naletim i na osobe koje kad vidim mi se želudac okrene...ali šta je tu je....to očito nije moguće izbjeć...zijevzijevzijev
inače, počela sam radit, da bar malo ubijem vrijeme i dosadu,..radim u Puli na Punti, u onom malom diskontu od Istracommerca... i mogu vam reć da mi je super tamo, žene su super, uvijek za akciju, šalu i zafrkanciju...i prve u redu ako treba zbrisat na kavu... što je atmosfera baš po mom ukusu...thumbupthumbupthumbup i nikad nije dosadno, iako ne zivkano ljude naokolo kao i jedna moja beba... ali uvijek nađemu neku zanimaciju, evo npr: ja sam se skompala sa svima mlađima od 10...a danas sam od jednog dečkića dobila pusu i 7 tetovaža... a on je za nagradu dobio čokoladu...heheheh maaaa kad ja jednostavno obožaam tu malu dječicu...kad su mi tako medeni...ma da se rastopiš kad te pogledaju onim svojim okicama, a znaš da su totalno iskreni, neiskvareni, još im je sve pinky, ne znaju za sve probleme i gluposti s kojima si mi stariji razbijamo glavu... ma ja jednostavno OBOŽAVAM djecuuuu!!!!!!!!
i još nešto...nije da se hvalim ali u četvrtak, 9.8. imam rođendannn!!!!!!! još ne mogu vjerovat... za 5 dana, napunit ću 17. god..... to mi sada izgleda tako puno, a kad malo bolje razmislim, prošle su mi u trenu....otišle, i neće se vratiti, nego se samo nagomilavati i svake godine brojka će rasti, a ja se užasavati kao život prolazi, prolazi u trenu, jer vrijeme prolazi i nije ga moguće zaustaviti...jedino ako ne izmisle koji strojić...a to nebi bilo tako loše, s obzirom da uvijek postoji nešto u prošlosti što bi željeli promjeniti, ta ideja full dobro zvuči, iako bi se ljudi na taj način previše navikli da uvijek postoji stroj koji će ih vratiti u prošlost kako bi ispravili svoje pogleške...pa bi se prestali truditi da što bolje i kvalitetnije prožive svoj život, a to bi, ljudi moji, odvelo svijet u sigurnu propast...
evo.. neću više... pretpostavljam a ovaj post neće nitko čitat, pa sam se malo upustila u svoje dobro poznate filozofije,... hehehebangbangbang
pretpostavljam da vam se neću stić javit prije četvrtka s novim postom...pa si onda sada čestitam 17. ročko....hehehehe sretan mi rođendan!!!

čiao ljudowi moji mali zgubljeni........
kisskisskiss jubi vas Danchy.... kisskisskiss

- 18:34 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.