20.04.2007. / petak

...:::oooohhhhh yeeeeaaaaaaaa:::...

ewo mene... nisan pisala tjedan dana, a vec kritizirate.....ma mislim stvarno...hehehehe
stvarno ne stignem, imam puno obaveza, i ne stignem vise niti na net, a kamoli pisat postove.... ali potrudit cu se da ovaj put ne filozofiram previse.... jer mi je inace to navika..hehehehe a skuzili ste i samo ako citate moje postove.. hehehe
uglavnom...... danas ima rocko jedna meni jaaaaaaaaaaaaaaaaaako draga osoba.... moj Luky..... pa.....

BEBAAAA..... SRETAN 18. RODENDAN....... ZELIM TI SVE NAJ NAJ.. DA LUDUJES, UZIVAS I BUDES PRAVI...(KO I DO SAD)!!!! TE VOJIMMMM.....

zamislite vi to.... moja mala balava beba ima danas 18 let......barba, ma si veliki.....staris... hehehe

i ca da van jos recen... booooo.... a, znan.... ZNJ!!! .... hehehehehe

a sad nesto ozbljno..... SRETNA SAM!!!!! nakon puuuuuuno vremena, opet sam sretna... ima za to jedan mali razlog... nekima sitnica, a meni jaaaaako vazan..... ali necu sad o njemu... jedino je vazno da sam ja konacno sretna, i ne mislim nikom dopustit da mi to pokvari..... hehehehehe yeeeeeeaaaaaaaaaaaa
uglavnom.....

I don´t want another pretty face,
I don´t want yust anyone to hold,
I don´t want my life to go, to waste..
I want you and your beautiful soul......


pusa veeeeejika od vase Linjavice.....
..CMOK....


PS: Cvjetich moj... volin te!!!!

- 20:05 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.