11.04.2007. / srijeda

.................::::::::::::::::..........................

Around the corner I have a friend,
In this great city that has no end,
Yet the days go by and weeks rush on,
And before I know it, a year is gone.

And I never see my old friends face,
For life is a swift and terrible race
He knows I like him just as well
As in the days when I rang his bell.
And he rang mine but we were younger then,
And now we are busy, tired men.
Tired of playing a foolish game,
Tired of trying to make a name.

"Tomorrow" I say!
"I will call on Jim
Just to show that
I'm thinking of him."

But tomorrow comes and
tomorrow goes,
And distance
between us grows and grows.

Around the corner, yet miles away,
"Here's a telegram sir,"
"Jim died today."
And that's what we get and deserve in the end.


.....................................................................................................................................
.....................................................................................................................................

hej ljudowi...... evo mene, nisam odavno pisala..... evo vam za pocetak jedna lijepa pjesmica... iskopala sam je negdje, ne znam ni sta je ni od kud je, ali znam da je predivna, nadam se samo da kuzite engleski.....hehehehe
kao sto znate, ovaj tjedan nema skole..pa malo odmaramo....ali je doma dosadno za poludit, pa smo ja i buraz bili danas u puli, posjetili smo djeda u bolnici, a onda smo svratili do naseg najdrazeg kafica "Filmski" samo pozdravit konobarice Maju i Adelu, pa smo usput popili kavu i zaigrali pikado.....

bila sam u petak (6.4.) u Gardalandu, covjece, bilo je predobro!!! izgustirala sam se ko nikad do sad, i obavezno, prvom prilikom idem opet!!!!! upoznala sam hrpu novih cura i deckiju...od kojih se polovici niti imena ne sjecam...ali sve ok, nije to nikakav problem...ne meni...hehehehehe
isla sam na onaj "slobodni pad", kad nas je spustilo s vrha onog tamo...e, dusu sam ostavila gore...usrala sam se od straha....blago receno...ali kad sam dosla dole..ko da nije bilo nista..samo sam se malo tresla od soka, ali not a big deal!!!!proslo je to odmah...
bili smo i na Blue Tornado..dva puta..za pocetak i za kraj....prva liga...njami.... hehehhe
a kao slag na kraju, nasle smo se tri frajerice, ja, Andrea i Kristi i sjele na one male konjice, znate one ko u crticima,sta idu u krug, gore-dole, za malu djecu, ukratko...koji je to bio gust... preeejako... i tako smo malo tamo jahale...i jahale..... ukratko, uzivancija....hehehe

u subotu, dan kasnije bila sam vani s drustvom u Jursicima... bilo je isto ok....moze proc... bila sam s jednim likom, koji je kasnije nesto isfurao da mi se zeludac okrenuo....baaaaaaaa...nije mi jasno, kako decki mogu bit takvi gadovi!!! (bez uvrede pojedincima, koji su stvarno super u svemu ) ali stvarno...mislim mozda nije nista lose mislio, ali ne postoji bez veze ona izreka...ISPECI PA RECI!!!!! ali, nije sad to uopce vazno...ja sam se bez obzira na to super zabavila sa frendovima...i nisam skoro nista pila...hehhehehe.. samo bananu sam popila (Kruskovac-Cola....za one koji ne znaju...).. u zadnje vrijeme samo to pijem..to i malibu....njami...ali malibu nisam odavno pila.... otkad me neki lik napio njime... hehehehe
i nemojte sad mislit da sam tu neka pijanica...inace ne pijem... bar ne puno.....
.......................................
hehehehehehehe malo sam se raspisala.....kome se ne da citat, ne mora, ionako nema nis pametno...samo moje fantazije i filozofije....komentirajte mi....barem netko....
............... chus..........

.....to be continued.....

by : Linjavica....

- 21:51 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.