06.03.2007. / utorak

yoooooooooooo

ej ljudovi vratila se Linjavica..... necu dugo... samo da vas svih pozzzzzdravin....
heheheheh kako san ja happy ove dane... ali nic se posebno ni desilo..ustvari je...ali necu van jos nic pisat o temu... sve cete znat na vrime.... valjda.... samo van moren rec da mi je konacno krenulo... zivot mi vise i ni tako koma ko ca je to bija prije... neke stvari su se promjenile..puzlice poslozile...ma sad je sve ok.. skoro sve... ali me oni problemi zbog kojih san prije bila u bedu vise ne brinu.... vise me nis ne dira.. totalno san u u svojin svitu....
i postala san svjesna da san se prije brinula zbog nekih totalno bezbeznih stvari..koje mi u zivotu ni ne znace... sad je s tin gotovo... opet sa sretna i sve mi je "pinky"...... joooooooooj kako san happy.. i to totalno bez razloga.... ma cudna san van ja biljka... ca da van recen... hehehehe svega cete vi jos provat smanon.....
ehhhh, a da van jos recen... nic..... presretna san!!!!!!!

evo, Lucky, sad vidis da san se sjetila napisat post i kad san happy, a ne samo kad san u bedu... i potrudit cu se da vise ne pisen nikakove crnjake tu......heheheheh

e, bebachi moji mali balavi.... volin vas svih!!!!!!!!!!!

by: Linjavica...

- 12:31 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.