12.01.2007. / petak

Ej ljudi nabavila san novega ljubimca... čuvajte mi ga...žnj



adopt your own virtual pet!



znate..... inače doma iman dvi male mačkice....Garfielda i malega Čupketa....i dvi male kornjache....Đuro i Đura heheheh seka njin je davala imena..... vidi se, a????? heheheh i ča još... nič..... a, da... ovaj mali šišmiš.... zvat će se PINKY MISHIC... ne pitajte me zašto.... i ča je najbolje i vi ga morete hranit... samo mu dajte muhicu...... nemojte da mi krepa moj mali PInky (jer i to more!!!)....i jasno MORATE GA PUNO PUNO VOLIT!!!!!!!!!!!!!heheheh ma to nebi triba bit problem.....ča ne????? čuvajte mi mojega malega.....

....pusa, voli vas.......a ki drugi nego vaša Linjavica!!!!!

- 21:30 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.