02.01.2007. / utorak

::SVE NAJBOLJE VaN ZELIN SVIMAAAA::

alo bebeeeee!!!!!!!!!! Kako je pasa taj doček?!?!?! moren van rec da je meni bilo prva liga - ludo i nezaboravno!!!!! slavili smo poli mene doma, u lušijeri! bili smo ja, buraz, Tanita, Sandič, Tonka Cvrčak, Biljo, Martina i moja mala Stefy....Čovječe, predobro je bilo, fešta koju necu tako skoro zabit, a čisto sumnjan da će je koja druga uspjet nadmašit!!! hehhehe bez ostalih pojedinosti sa partya... naughtynaughtynaughty samo ću van još reć da su na kraju oko 4 kad su svi pošli doma osim Sandiča i Tonija (oni su poli mene spali) poli mene kao šlag na kraju došli micky, fredy i marko....kako su to spaljeni frajeri....maaaaa šeko bisno!!
nič, neću van nič više pisat samo ću van poželit sveeee naj naj naj u Novoj 2007. ispunjenje svih želja... pa makar bile one i neke perverzne...naughty

"Puno, puno zdravlja, ljubawi, zajebancije, uzajamne tolerancije, dobre financije, SEX bez reklamacije i što manje sekiracije u 2007!!!!!!!!!" "


S avršena
R adosna
E rotična
T opla
N ezaboravna
A ndjeoska

N ajbolja
O odlična
V esela
A ntiratna

G enijalna
O tkačena
D jetinjasta
I dealna
N aj
A mbiciozna
..........vam bila nova 2007.!!!!!!!!!!!.................. "


by.... Linjavica!!!!

- 22:42 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.