07.12.2006. / četvrtak

hy people...

ejla!!!!!!!!
Ča nić nan ne pišete...niki nan se ne javlja.....ajajaj.....ma ste poredni....hehehedeadnaughtynut
Evo samo kratko van se javljan.....ko i inače,a mislin nić čudnega.....ne pišen van ja bibliju ko linjavac i škatula....hehehe....
i ča da van povin....čera mi je doša račun za mob,bolje da van ne rećen koliko jer bite doli pali....greedygreedy....
i onda,stara mi je lipo danas mob zela i blokirala mi je slanje odlaznih poruka....dobro da mi i pozive ni blokirala....jer bin popizdila.....
ili još bolje,da mi mob zeme....e onda bin.....ne moren ja bez moba!!!!!!!!!!!!!!!
i tako.....osmim tega dan mi baš i ni nešto posebno pasa jer je neko bezvezno vrime pa nisan mogla poć van ni peljat se ni igrat košarku.....
ma nić,cija dan san u sobi,slušan muziku,crtan i tu po laptopu čaćkan......dosada!!!!!!!!!!
I ča obožavatelj nan se nić ne javlja!!!!!!!!! Pa kakov si ti to obožavatelj!!!!!!!!!!!?????? eeeeeeeeeeee...............
ajde people vas pooooooooozzzzzzzzz....
i jedan veliki pozdrav škatuli i linjavcu.....vojin vas bebachy!!!!!!!!

BY MINJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kisswavenutnonoeekheadbanglud

- 20:53 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.