04.12.2006. / ponedjeljak

.....:::::Hello pipl:::::.....

Mislila san da ven se danas necu rivat javit jer san morala ucit matish!! Sutra ispravljan kuscinuuuu, drzite mi fife da to ispravin jer inace san nadrapala!!! žnj! inace, skatula van ni napisala da nisan bila vani zato jer san bila u kazni!! starci su mi zabranili izlaske! lud ma poludit cu doma, nadajmo se da ce me brzo pustit van, jer ja ne moren bez svojega drustvanca...minju i skatulu (koje naravno volin najvise na svitu!!- a nisan lezba!cerek)vidin svaki dan, ali fale mi m.., f... i m... i ostali barbanci.... necu pisat imena da se nebi rabijali...nono ali stvarno su mi superiška!!!
e, drustvo, to bi bilo sve za danas...javin van se drugom prilikom...

voli vas vaša

kiss....Linjavica....kiss

- 21:07 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.