04.12.2006. / ponedjeljak

....evo mene....

Hey ljudovi,ča se dela??? Ja slušam muziku u sobi i odlučila sam napisat post....prva pišem post!!!!rolleyes Današnji dan je bija sav neki bože me sačuvaj...cili dan sam neke zgubljena....hehe!!!
Hvala bogu danas nas ni nidan niš pita,ali će ben sutra...nažalost!!!nutnut
Pokle škole ja i moja dva bebacha pošle smo na piće s jednim frendom (koji šmeka našu minju) u naš,ajmo reć omiljeni kafić (filmski) i tako je došlo vrijeme za poj doma....linjavac i minja su me otpratile na stanicu...kako su one prave!!!
nutrolleyes Ma one su vam ljudi moji najbolje na svitu....hehe...naravno i moja ekipa iz sela,nema joj ravne....pogotovo mojoj ljepotici D....volim ih ja sve!!!!
Ljudi moji ja vam neznam ča bim van više pisala....e da mogla bim spomenut da smo ja i minja bile vani, a naš linjavac doma....nažalost....bilo je predobro....barem meni....hehehe!! Rabimo to ča prije ponovit jer...je bilo feeenomeeenalnoooo!!deadnutnaughty

Ajde pozdrav svima!!!!! .....pusaaaaaaaa.....


by: Škatula

- 17:16 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.