Moj tango https://blog.dnevnik.hr/22mojtango2o20

utorak, 01.05.2018.

Volim neke svoje sličice uslikati iz života

wavesretanwavesretanwavesretanwavesretanwavesretanwavesretanwavesretanwave


partywavepartywavepartywavepartywavepartywaveparty
Volim tako ponekad sjesti i u tišini sama sa sobom sjediti uz svoju kavu i tako malo po malo ponekad te trenutke pofotkati kao ulovljeni trenutak.Jedna šalica kave i u njoj sve misli okačene u tih stotina kapljica crnog napitka i.I tako u ponekoj tišini između užurbanosti i snova .Jednostavno je sanjaš na javi hodajući a sve te neke male muke i more skupiš u nešto minuta i jednostavno staviš tanjurić za keksićima kao ono pao mi šećer i tih par kockica šećera .Onda tiho razmišljaš o moru o zelenim bregima o tišinama koje me čekaju.Odlutam tako uz moju kavu ko zna gdje tako rano i u toj tišini čujem čak i ptice.Pomislim da zabilježim ovaj dan da ukrasim sama sebi još jednu uspomenu.Koliko samo mira i tišine skrivenog osmjeha i nadanja stalo je u jednu fotografiju moje misli lebdjele su negdje ispred mene i želja da zauvjek u fotografiji zaustavim vrijeme današnjeg prazničkog jutra.
Samo jedna kava puno divnih misli i ulovljen i zaustavljen trenutak u vremenu nađe se u trenu u mojoj fotografiji.

01.05.2018. u 21:57 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

< svibanj, 2018  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2018 (8)
Travanj 2018 (1)
Kolovoz 2014 (9)
Rujan 2013 (21)
Kolovoz 2013 (16)
Srpanj 2013 (6)
Rujan 2012 (25)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga



wavewavewavewavewavewave
:

Linkovi

Blog je zaštićen licencom i autorskog prava

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje - Nekomercijalno - Bez prerada

Loading



U ovom blogu društvo će vam praviti jedan kapetan , ja nasmijana i zamišljena u prirodi prekrasnog mora,jedan veliki brod,predivna priroda,dva galeba i jedana mačka,