Moj tango https://blog.dnevnik.hr/22mojtango2o20

ponedjeljak, 18.08.2014.

Kapetanica broda srce

pjevawavepjevathumbuppjevawavethumbuppjevawavethumbuppjevawavethumbuppjevawavethumbuppjevawavethumbuppjevawave

Nasmijani i glasni kako je to kod nas dvoje navika ja i ti to je cijela ekipa sve od nas zvoni i odzvanja.Ulica uz luku puna je moga smijeha.Ti inače uvijek ozbiljan i fin sam ove ludorije sa mnom radiš i ponašaš se kao neki povodljivi ne odrasli dječak.kažeš voliš ova naša druženja.Išli smo prema plaži ti si tamo plivao a ja pokušavala ući u hladno more.Nekoliko metara plivamo zajedno i ja se vraćam na obalu mokra umotana u ručnik prohladno mi je od vjetra .Šutim na komadu papira crtam pučinu i obrise tebe plivača kako plivaš. .Vičem ti da predaleko si .Neznam da li me čuješ vraćaš se plivaš prema meni nelkoliko metera i opet se okreneš i plivaš prema pučini.Ne bojiš se i vraćaš se opet obali.Plivaš i pjevaš.Čujem u plićaku dok izlaziš pjevaš neku lijepu melodijiu.Gledaš malenu skicu plivača što sam nacrtala i odvodiš me u vodu da plivamo zajedno.Ja dok plivam ti si moj čuvar jer me strah da neću iz daljine do obale stići ti mi podrškom smijeha hrabrost daješ.Plivaš cijelo vrijeme uz mene.Pobjedim ja tu i tamo po koji morski val.Ali nikada nisam pobijedila samu sebe i osjećaj da iz daljine kada plivaš učini ti se da je ta obala umjesto bliža sve dalja i dalja.Smiješ se kažeš mi da sam sve umislila.To ti je kao i danas igra svjetla i sjene.Plivamo a nesmiješ pogledati nebo tamno plavo a more u osjenu postalo sivo.Plivam brže i brže prema obali.Ti plivaš iza mene i smiješ se.Veseli te kad vidiš da mi možeš makar malo neke hrabrosti dati,makar malo pomoći.Izlazimo na plažu sa malo kupača.Umotani u ručnicima grijemo se na ovome ljetnom a ledenom suncu.danas je temperatura 22 stupnja samo a kolovoz je.Ništa od toplog sunca i velikih vrućina .Činilo se da je more toplije od zraka.Opet od sunčanja ništa.Oblačimo se i odlazimo vrijeme je poći na brod.Trčkaramo među turistima smijemo se pokazuješ mi malene ulice na kojima u zraku vise maleni otvoreni šareni kišobrani.Vidiš li kako nam je divno.Idem ja tako, lučki dok je dug i eto nas.Moram se opet grijati malo da se ne prehladim .Sanjalica nam opet spava.Malena je i poslije jela satima umotana spava.Našli smo je da spava u mojoj fotelji.Eto polako će vrijeme brzo proći i gledam sa broda restoran.Vidi se ima nekog svijeta u otvorenom dijelu svi sretni su i čuje se da glazba svira.Ti voliš takve restorane gdje se pjeva klapska pjesma.Naravno to je tvoj đir po tvome izboru.Dobro govoriš da li će počet pripreme za polazak na večeru kapetanice srca moga.ja nasmijana kao i uvijek poželim da si i danas setan.Pričaš mi da bi želio da se brod zove srce a ja bi onda bila kapetanica broda srce i staviš mi svoju kapetansku kapu preko očiju.Brzo ćemo sići sa broda moj Kapetane.

Oznake: plaža.more, mijemo se

18.08.2014. u 18:32 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2014 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Svibanj 2018 (8)
Travanj 2018 (1)
Kolovoz 2014 (9)
Rujan 2013 (21)
Kolovoz 2013 (16)
Srpanj 2013 (6)
Rujan 2012 (25)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga



wavewavewavewavewavewave
:

Linkovi

Blog je zaštićen licencom i autorskog prava

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje - Nekomercijalno - Bez prerada

Loading



U ovom blogu društvo će vam praviti jedan kapetan , ja nasmijana i zamišljena u prirodi prekrasnog mora,jedan veliki brod,predivna priroda,dva galeba i jedana mačka,