Moj tango https://blog.dnevnik.hr/22mojtango2o20

nedjelja, 10.08.2014.

I nebitno je bitno




Danas je dan za mene fenomenalan a za tebe mogao je biti i bolji.Nije što nije i jeste što jeste ti si danas malo nasmijani kapetan zvani gospodin mrgud.Od tvog lova nije bilo neke koristi dvije ribe rekao si dijeta je to draga za tebe moja jedna riba tebi za večeru jedna meni.Vidiš velika riba od kraja do kraja tanjura.Rekla sam skrivajući smijeh nije bitno .Vraćali smo se morskim malim putevima vozili se polako da mala vožnja što dulje traje.Dvije ribe na stolu u kuhinji su me čekale.Riba ,krompir i neka salata hajde ispade od mene nebitne nekakva večera.Sav sretan trčiš da vidiš šta se kuha i dali je to malo i da se kuha nešto drugo.Uplovili smo nakon pola sata vožnje u malu luku.Večera je bila gotova.ja sam tvoja mala od palube zvana expres kuharica Jedemo je na palubi i smijemo se kao i uvijek galebi i mačci su tu.Morska naša ekipa na okupu.Kad plovimo ništa mi nije bitno sve je nebitno.Važno mi je da je zabavno.Poslije večere silaziš sa broda i poslije desetak minuta vraćaš se donosiš mi malu mačku.Sreli ste se u luci i ona je imala upalu očiju vidio si da jedva gleda.Donio si je na svojim dlanovima malo skupljeno mače.Bio je to kao dar za mene da pružim pomoć maloj mački.Sama i napuštena donio si je meni na brod.Kuham kamilicu da kad se ohladi vaticom toj maloj maci operem oči i da je manje boli do sutra kad ide veterinaru po lijekove bude mjoj malo laše na suncu.Nosim macu po brodu hranim je i milujem. Ti uvijek nešto pregledaš brod poslije svakog uplovljavanja u luku tako i večeras poslije večere smihuljiš se na mene kao moj najbolji prijatelj poznavajući svaku tajnu moga srca.Pitaš me kako se zove pokazujući na mačku. .Maca se primila na moje rame i umirila kao da spava.Nazvaću je Sanjalica.Sjedimo na ljuljački na brodu koju si za mene napravio prošlo ljeto i ljuljamo se ja i Sanjalica.Sretan si eto što i unas ima neka novost.Stigla nam je na brod mačka.Sutra ćemo ići po njezine ljekove i hranu.Našao si jednu manju dekicu i u njome pokrivaš Sanjalicu koja usniva na mom ramenu.Kod mene to budi sjećanja i dirljivi osjećaj koji od tebe nisam nikad vidjela.Kažeš mi da i nekad nebitne stvari u životu čine se bitnima.Ljuljaš cijelu klupu ljuljačku i ljuljamo se ja i Sanjalica ti kao i uvijek zagledaš se u daljinu.Kažeš mi da si sretan kad sam na brodu i da voliš ovo malo dana provesti sa mnom.Smijemo se a Sanjalica . sniva.Sjedaš pokraj nas dvije i polako pričaš kao da ćeš je probuditi i u pogledu na nju kažeš mi da Sanjalica malo otvara lijevo oko.kad pokušavam da je provirim ona se uvlači u svoj maleni pokrivači neda se smetati.Umotavam je poput djeteta i ljuljam u krilu pazim da nije na svjetlu da je ne boli da je ne peče.mirna je samo se želi odmoriti i naspavati,.ja i ti pričamo kako dolaze divni ljetni dani pregršt sunca i lijepih putovanja .Planiraš naša putovanja a ja samo želim da se odmorim i da budem bezbrižna .da kažem da mi je život ovih nešto dana provedenih na brodu lijep.Ljuljam sebe i Sanjalicu ti u ovoj divnoj noći pod zvijezdama želiš pričati o knjigama.Tako krećemo na put od nekoliko sati u mislima gdje se isprepliću.priče ,likovi i romani što si ih čitao.Voliš kad pročitamo iste knjige i da o njima ti bi pričao satima.Voliš zanimljive knjige i večeras ćeš opet kad na počinak idem leć spavati na svome krevetu u mojoj kabini a ja ću pokraj sebe njegovati i topliti Sanjalicu.Kao i uvijek brod će se na malim valićima ljuljkati a ti ćeš me uspavljivati da budeš siguran da sam zaspala.Spavaću noćas u velikim noćnim odsjajima zvijezda gledajući nebo vjerovaću da to svijetli moja sreća.Ljuljuškam tu malu sanjalicu umotanu u nekad dječiju dekicu.Mačka je zaspala a nas dvoj još smo među stranicama debelih knjiga.Kažeš mi da je i nebitno bitno kada kapetani čitaju knjige.Što su deblje knjige za čitanje da knjigama kad plove oko svijeta skrate koji sat dok traje dugi put.Šutim dok mi pričaš i osjećam da ti misli dodiruju zvijezde a ja samo tiho pričam radnju priča iz knjige.Ti me slušaš i kažeš da tu knjigu o kojoj ti pričam nisi pročitao.Tako ljljuškam se ja ljuljuška se miore u riječima san dolazi i odlazimo poć leć dan nam je sutra jako dug.Želiš noćas da čuvaš svoju žensku posadu brodaSvijetla se gase ti tiho mi čitaš iz knjige kako mlada djevojka traži svoju ljubav i nadam se da ču brzo usniti..Žao mi je što ću zaspati i neću čuti tvoje riječi laku noć draga moja ljubavi.

10.08.2014. u 00:16 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2014 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Svibanj 2018 (8)
Travanj 2018 (1)
Kolovoz 2014 (9)
Rujan 2013 (21)
Kolovoz 2013 (16)
Srpanj 2013 (6)
Rujan 2012 (25)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga



wavewavewavewavewavewave
:

Linkovi

Blog je zaštićen licencom i autorskog prava

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje - Nekomercijalno - Bez prerada

Loading



U ovom blogu društvo će vam praviti jedan kapetan , ja nasmijana i zamišljena u prirodi prekrasnog mora,jedan veliki brod,predivna priroda,dva galeba i jedana mačka,