Moj tango https://blog.dnevnik.hr/22mojtango2o20

nedjelja, 22.09.2013.

Crtice sa mora crtaš ljubav da ulovi val



Popodne sporo prolazi.Pišući i crtajući zanemarujem i ne osluškujem kišu koja kad pad po brodu čini mi se da po nebu svira neku nebesku pjesmu dajući ritam valu i brodu.Donosiš mi voće.Objašnjavaš mi točno koje voće ima koliko vitamina i minerala u sebi.za šta su dobri i šta koja vrsta može da izliječi.Naši razgovori često znaju biti o zdralju .Ja tebi branim cigareta a i vino a ti meni slatkiše i kolače.pa tako u svrhu zdravlja savjetujemo jedni drugo.Ja uvijek se prehladim na brodu pa tako i danas poslije onog kupanja.Imam naravno groznicu.Primjetio si da šutim i trpim i radim ja to crtanja Odjednom povlačim se od stola i idem leći.Nije mi dobro.Primiš me za ruku i opet sav iznenađen govoriš mi pa da ja gorim.Dobila sam temperaturu.Ne mogu jesti nije mi dobro .Tješim te da će mi za par sati biti dobro.Trčiš po brodu i tražiš i moje lijekove.U temperaturi zaspivam.Zadnje se sjećam da pijem lupocet i da ti obećavam da mi nije ništa,proći će vidjećeš ne brini.Pokušavaš mi skinuti temperaturu.Bojiš se za moje zglobove.Vidim ti u očima brigu i tugu.
Poslije sna uvijek mi temperatura padne tako je i sada budim se i sve je u redu.Jedem nešto malo i želim ići van sa broda šetati.Pričam ti da divan je dan a ti mi kažeš da idemo malo u šetnju plažom da mi crtaš po pijesku.Idemo ja i ti kao dva neka odrasla djeteta u potrazi za avanturom-.Pustoš plaže je takva da misliš kako je to čudno,koja tišina.Sjedimo na plaži na nekim ostavljenim predmetima jedna stolica i jedan prevrnuti na kopnu čamac naše je mjesto sjedenja i naših zabavnih razgovora na tihoj plaži u šumu mora.Razgovaramo o danu kako je dug i kako se svašta dogodi u dvadeset četiri sata,smiješ se,,plivaš,šetaš.,boluješ,šetaš i opet smiješ se sve u jednom danu.Uveseljavaš me i ja tebe u nekom neobaveznom razgovoru.Tebe zanima kako to da se nakon sat dva duignem kao nova i kao da nisam bila bolesna.Kažem da neznam nekad mi je dobro nekada nije.Prehlada šta ćeš.Tražiš po plaži štap za mene i tebe.Svak na svojoj strani crta i čeka val.Ti napišeš moje ime nacrtaš oko njega veliko srce i onda lijepo dođe val i sve odnese.Komentiraš da more tako čuva našu ljubav.Ja uvijek na brzinu nacrtam pticu ,srce i kuću i more mi to valom svojim odnese i tako sat dva igramo tu igru sa valom.Idemo rod saginješ se u pijesku našao si mi par školjki more ih je donijelo na obalu.Sretna sam kao dijete. Val je pospremio sa sobom naše crteže naše stihove i našu sreću.U ruci stišćem te školjke što si mi dao.Odlaziš od mene na par minuta i vraćaš se sa velikim buketom lavande .Meni najljepši buket.podjeli ću ga u više soba na brodu pa će nam brod po lavandi sav zamirisat,Trčkaram sa tobom po plaži noseči školjke i lavandu.Sretna sam jer ti znaš što ja to volim i to mi omogućavaš da dobijem.Trčim po brodu ti me usporavaš da ne padnem.Sretan si kažeš kad me vidiš sretnu i da me male stvari čine sretnom.Večeru danas kuhamo zajedno naravno riblji meni po tvom.Večeramo i radimo u isto vrijeme.Više to sliči na neku radnu večeru.Crtaćemo do dugo u noć pa se dogovaramo oko toga.Paziš me govoriš da odmorim pratiš mi temperaturu koja opet a šta ćeš raste.pijem opet te lupocete i nadam se da će sve biti u redu.Uspjela sam ti u tišini i u mirnoći obaviti crteže do kraja i umorna od crtanja iscrpljena od temperature i groznice idem spavati.Tebi je teško što mi nije dobro i govoriš da smo sve ovo što smo imali uraditi mi mogli raditi i sutra,Znam da želiš da to ja nacrtam i da sve bude gotovo.Nevoliš kad ti neki crtež kasni.Umorna sam i nošena temperaturom zaspivam u rukama držrći tvoje školjke a ti me drži i noćas u svom zagrljaju.Šapćeš mi da lakše zaspem.Pokraj lica osjećam širi se miris lavande.Laku noć moj kapetane,

Oznake: val.brod, lavanda

22.09.2013. u 01:21 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

< rujan, 2013 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Svibanj 2018 (8)
Travanj 2018 (1)
Kolovoz 2014 (9)
Rujan 2013 (21)
Kolovoz 2013 (16)
Srpanj 2013 (6)
Rujan 2012 (25)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga



wavewavewavewavewavewave
:

Linkovi

Blog je zaštićen licencom i autorskog prava

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje - Nekomercijalno - Bez prerada

Loading



U ovom blogu društvo će vam praviti jedan kapetan , ja nasmijana i zamišljena u prirodi prekrasnog mora,jedan veliki brod,predivna priroda,dva galeba i jedana mačka,