Moj tango https://blog.dnevnik.hr/22mojtango2o20

petak, 20.09.2013.

Crtice sa mora uspavanka

wavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewave


Noć je kasno je šetaš po brodu i gledaš svako malo da li sam zaspala.Ne ide mi noćas san na oči .More se nekako umirilo i ne osjetim da sam kako ja to zovem u kući na vodi a brod je brod i ljulja se kako god da je.Večeras je opet mirno.Za san mi ne paše .Ti znaš da nemir je u meni i da san teško dolazi valjda što rijetko spavam na brodu ima nešto i u toj vodi i u tom moru.Pustio si i neku laganu glazbu da mi svira ali ništa ne pomaže.Svaku veče kad obiđeš cijeli brod i vidiš da li je sve u redu dolaziš do mene pred spavanje sjediš kraj mog kreveta.Umotavaš me u nekoliko pokrivača u brizi da se ne prehladim ponovo.Misliš stalno da mi je zima jer komentiraš jesen će još za koji dan i da vlagu na sebe ne navučem.Uporan si i želiš da mi san lagano dođe.U tim trenutcima vidiš sve moje patnje u tim minutama kad želim na nemogu zaspati.Nevolim kad za moje muke okrivljavaš sebe.Ne želim da se stalno patiš i govoriš sebi šta bi bilo da je drukčije u našim životima bilo.Želiš da mi san dođe da zaspem da odmorim i da sanjam najljepše snove.Želiš kažeš mi da sada pokloniš mi svu pažnju i ljubav koja je izostala sa prošlim godinama.pokušavaš mi donijeti san da možeš sa zvijezdanog neba skinuti snove i pokloniti ih meni.Cijenim to i trudim se nekako zaspati samo da ti ne osjetiš moju patnju i bol.Uduvijek je osjetiš u meni i tu nepravdu želiš ti ispraviti.Želiš da mi je život bajka a to ne može biti i sam znaš.Život je jedan put a snovii želje su nešto drugo.Volim tvoj trud i znam da zaštitnički ogrnuta tvojom pažnjom a u tvom glasu koji mi priča najljepše priče sa željom da zaspim.Dok usnivam u snovima ipak osjetim tvoju ruku na mome licu kako me milujei kao da rukom želi da otjera loše snove i moju tugu.Poželiš da zaspem i svaku veče mi pričas kao po nekom ustaljenom ritualu poneku priču iz tvojih dalekih putovanja.Zovem te šaptač mojim snovima jer kad mi pripovjedaš šapćućim glasom i držiš za ruke usnim za nekoliko minuta Kad se ujutdo sa zrakama sunca probudim nađem te svako jutro kako me jutrim brižno pokrivaš i čuvaš bojeći se da ti ne padnem sa broda.Hvala ti moj šaptaču za najčljepše snove i pazitelju moje nemirne duše.

20.09.2013. u 01:31 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

< rujan, 2013 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Svibanj 2018 (8)
Travanj 2018 (1)
Kolovoz 2014 (9)
Rujan 2013 (21)
Kolovoz 2013 (16)
Srpanj 2013 (6)
Rujan 2012 (25)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga



wavewavewavewavewavewave
:

Linkovi

Blog je zaštićen licencom i autorskog prava

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje - Nekomercijalno - Bez prerada

Loading



U ovom blogu društvo će vam praviti jedan kapetan , ja nasmijana i zamišljena u prirodi prekrasnog mora,jedan veliki brod,predivna priroda,dva galeba i jedana mačka,