Moj tango https://blog.dnevnik.hr/22mojtango2o20

četvrtak, 19.09.2013.

Crtice sa mora malena ruža

.kisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskiss



Danas mirno sjedim na brodu,sunce me lagano grije a ti se šetaš brodom kao odrasli muškarac sa dušom dječaka.Pokušavaš na sve moguća načine ovaj dan mi učiniti ljepšim,zabavnijim.Ti me nasmijavaš,škakljaš,smijemo se skupa.Jadnostavno mi udahnjuješ svoju životnu pozitivu tako da kad dođe zima nosim je sa sobom.Virkaš mi u ovo kad pišam,šališ se sa mnom i sve je uvijek kao u snu.Ti ne voliš rastanke ti se smiješ ili zamišljeno šutiš.Svi su mi rekli da te samo ja mogu nasmijati i izvući te iz tvoje zatvorene ljušture iz koje izlaziš samo pred menom .Predamnom nestane sva tvoja ozbiljnost i velika strogoća.Ja otapam uvijek tvoje ledeno srce.Sa tvojim velikim osmjehom dolazi mi tvoja kapetanska kafa kako si je ti sam nazvao.Ide vidim i lijepo tvoje iznenađenje skriveno ispod salveta.Stigla je malena ružica naravno samo za mene.Smijemo se koliki si ti nepopravljivi romantik.Lijepa je to ružica valjda je izrasla u tvom srcu i u podne danas ubrana .Ti govoriš da je to poklon samo za mene.Tvoja ruža kažeš mi dar je i zalog za naša daljnja prijateljstva za daljnja putovanja brodom.Smijemo se veseli i razigrani kao da smo djeca.Ti ja i more.Na brodu ja pišem a ti dostavljaš mi ruže iz svog srca.Volim tu ružu kao što ti voliš neizmjerno mene.Nasmijavaš me sjediš na ogradi broda pušiš te svoje cigareta i zagledan si često u more.Ideš prema meni i nasmijavaš me.Volim tvoju ružu i tvoj najljepši osmjeh u očima boje mora.

Oznake: malena, Ruža, smijeh

19.09.2013. u 17:10 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

< rujan, 2013 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Svibanj 2018 (8)
Travanj 2018 (1)
Kolovoz 2014 (9)
Rujan 2013 (21)
Kolovoz 2013 (16)
Srpanj 2013 (6)
Rujan 2012 (25)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga



wavewavewavewavewavewave
:

Linkovi

Blog je zaštićen licencom i autorskog prava

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje - Nekomercijalno - Bez prerada

Loading



U ovom blogu društvo će vam praviti jedan kapetan , ja nasmijana i zamišljena u prirodi prekrasnog mora,jedan veliki brod,predivna priroda,dva galeba i jedana mačka,