Moj tango https://blog.dnevnik.hr/22mojtango2o20

utorak, 18.09.2012.

Crtice sa mora dvaseset prvi dio

mahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahwavewavewave




Ova predivna dva dana što su sad iza nas protekla su u njljepšem raspoloženju .Mi smo dva neobuzdana stvorenja.Dva vječna nemira što ovim morem plove.Gdje god dođemo ,kud god prođemo svugdje nas ima ,nas i našega veselja.Puna je svaka ulice našeg smijeha,Luka još odzvanja od tvoga haaaaaaaaahhhahhhaaaa.Ja se smijem ti se smiješ i more se smije kažešSmijemoo se jedni drugome ti meni kad trčim ja tebi kad nešto bez veze zujiš i prigovaraš pa onda zujimo zajedno.Kažeš mi da nikako nisi naučio moj govor i da mi pričamo dva različita jezika a živimo u istom gradu ali nam nikada nije niti trebao prevodilac savršreno se mi razumijemo i funkcioniramo samo kad hoćemo ili kad jedno drugo za nešto tražimo.Ja i tako radim sve po svom ti po svom ali na kraju ispada jedna savršena cjelina .Ljudi nam uvijek kažu super je...Razmišljm ja tako ponekada koliko li samo malo treba da čovijek bude sretan i da ti izmamim tvoj skriveni kapetanski osmijeh na lice.Evo vidiš nema više depresije,nema pesimizma i svi problemi mali postali su još manji a oni sitni postali su i nebitni.Vičemo i da nas ništa ama baš ništa ne boli.Ma ni duša kakva duša pokrpali smo mi i to .Nemir i nemirna putuju sa osmjehom ovim svijetom.Kaže se zezaj krizu život nam nema reprizu..Jedan kapetan i jedna mala od palube i jedan lijepi brod pa mala mirna luka.Kilometri obala,kilometri plažaMorski valovi su me i juče i danas kupali,lupali i ljuljali a ti me kao moj dobri kapetan čuvao svojim jakim rukama.Čuvao si me od valaova , od vjetra i od sunca.Kažeš da sam sa zdravljem loše kao da sam staklo.Moraš me stalno čuvati da se staklena figura ne razbije.Smiješ se i pitaš koliko bi trebalo stakla da te se napravi kao staklenu figuru?Dvjesto kilograma stakla za svaki slučaj da se nađe.Ha ha ha ha ha .............Smijemo se .Sad se treba ozbiljno pisati.
Ljepota mora i prirode je nemjerljiva.Sunce nam je ove dane vedrilo bilo je divno kao u bajci .Vozili smo opet veliki brod najdužim rutama.Opet na brodu moramo nešto da pišemo i zapisujemo opet o brodovima ti diktiraš važno ja pišem i tako to ide i onda iza sebe ugledam najljepši zalazak sunca iznad jadrana crveni odsjaj i more se činilo crvenkasto.Ljepota putuje sa mnom kažeš mi .Voliš da sam tvoja posada. Uživat u pogledu, nebi dala niza šta na svijetu ovu ljepotu mora.More. naše plaže ,duge šetnje bez početka i kraja to su bile duge priče za sebe.Danas je kapetan opet glumio žapca u vodi i nakako da izađe iz mora..Ja na pustoj plaži vičem da izađe on i tako nikad nikoga nije slušao pa zašto bi i mene.On ima kaže ima veći čin a ja sam samo mala od palube pa me nedoživljava .Iz vode izlaziš kad poplaviš. Grijuć sa na suncu vraćaš tijelu temperaturu.Prljaš i sebe i mene bacajuć po nama mokri pijesak.Tvoja igra morska danima te drži i traje.Zezam te danima Kapetan je u klimaksu kad se dugo ,dugo gledaš u ogledalo .Misliš da si mlad ha ha ha Samo da te pogodi Amorova strela ili labuđi pijev da mi te je tad vidjet .Ha ha ha ha Kažeš da sam ja gospođa polovnjača i da si ti gospodin polovnjak i nema tu nikakvog labuđeg pijeva samo ozbiljni gospodin polovnjak.Ozbiljni gospodin i ozbiljna gospođa mi kažeš da smo mi .Samo ozbiljni gospodin ne hoda po plaži na rukama i ne valja se po pijesku,ne baca hrpe mokrog pijeska po ozbiljnoj gospođi. A ozbiljna gospođa nebi trebala biti u društvu takvog gospodina naravno jer je i ona jako ozbiljna pa kapetana malo malo zaljeva vodom ,gađa ga kamenčićima,školjkicama, kad se sunča na plaži podmeće kapetanu morske ježeve u pijesak .Smijemo se do suza dok idemo u more da se riješimo pijeska sa sebe.Kažeš mi da imamo najljepši plašt načinjen od pjeska i soli.More u sekundi i valovi odnesoše sa nas taj sav pijesak i nestade naš plašt.Tvrdoglavi i prgavi kapetan meni je nekad da poludiš sa tobom a i tebi sa mnom a nekad super ali uvijek ja kao ja udri brigu na veseljeSve meni uvijek dobro ispadne.Tako i današnji sunčani dan.Danas je bio poseban dan plovidba,more,plaža,plovidba,petljamo nešto oko jedara meni ide tebi ne ide cirkus živi. Kažeš da te primila fjaka i da ti de ništa živo radit neda.Virim zatrpana jedrima kao nekakavo brdo bijeline na brodu ti mi se smiješ vičeš joj kolika si velika si i kao brod.Šuti mršavi žabac .H aha ha Gdje si mi dala to ime u opće nisam građen tako loše i nisam mršav vičeš. .Vičem i ja po brodu .Nisi ti žabac zbog izgleda nego zato što si stalno na plaži u vodi satima i i zato si kapetan žabac.Urličeš od smijeha.Smijemo se do suza .Vičem riješi me ovog jedra a zašto bi odgovaraš tako si jako smiješna samo da se vidiš.Mala od palube je jedro vičeš mi. Ja kao ja ne ljutim se a šta ću sa tobom. Na brodu je filmsko veče.Zakon si ,imaš mašte i kreativnosti za tri života. Na brodu gledali smo filmove.Kao u kinu nam je gledamo tri filma naravno gađamo se kokicama i pitanje je tko će ovo na kraju proekcije počistiti.Mala od palube zna se.Smijali smo se komedijama po tvome izboru.Pet sati smijeha mislim da mi je dovoljno za neko vrijeme. Ma nema brigr brod je uvijek sretno stigao u mirnu luku a nas dva nemira samo po moru ludujemo kao da smo neka raspuštana mala dijeca.Vječna djevojčica i vječni dječak nikada kao da nismo niti odrasli .Mala od palube zvana veliko jedro i gospodin kapetan zvani žabac večeras moraju kuhati svoju večeru .Mala od palube danas mora da kuha a kapetan pomaže i pravi salate.Na palubi u tišini on postavlja stol.Večera je gotova a ti samo mirno kažeš a sad iznenađenje samo za tebe .Stojiš na palubi sa čašom vina uz ograd i pjevaš, bože što imaš kristalni glas . Pjevaš mi pjesmu o sole mio noć je iznad lučice a tvoj glas odzvanja morem i malim valovima .Samo ti svjetionik dadaje znak svojim svijetlom koliko te daleko beskrajno daleko u ovoj tišini mogu svi čuti.
Najljepša večer počela je prepuna iznenađenja. Još negdje u meni sigurno danima odzvanjaće tvoj kristalni glas a u mislima urezaću u sjećanje sliku kako kapetan na palubi pjeva .

18.09.2012. u 02:36 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

  rujan, 2012 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Svibanj 2018 (8)
Travanj 2018 (1)
Kolovoz 2014 (9)
Rujan 2013 (21)
Kolovoz 2013 (16)
Srpanj 2013 (6)
Rujan 2012 (25)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga



wavewavewavewavewavewave
:

Linkovi

Blog je zaštićen licencom i autorskog prava

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje - Nekomercijalno - Bez prerada

Loading



U ovom blogu društvo će vam praviti jedan kapetan , ja nasmijana i zamišljena u prirodi prekrasnog mora,jedan veliki brod,predivna priroda,dva galeba i jedana mačka,