Moj tango https://blog.dnevnik.hr/22mojtango2o20

utorak, 11.09.2012.

Crtice sa mora petnaesti dio

mahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwave

Noću dok spavam ti na osvijetljenom brodu radiš.Zanesen i zatrpan svoji papirima,nacrtima,nekim skicama .Radiš ,šetaš ,upisuješ,zapisuješ.Kao kroz san vidim te da dolaziš i da me pokrivaš sa nekoliko pokrivača.Govoriš mi spavaj ti. ja radim tu sam do tebe ,samo spavaj .Znam da vani i noću temperatura se spušta naglo i noću u rujnu bude jako niska.Sve u rujnu vuče nekako na jesen mada je na moru još toplo i može se kupati.Voliš raditi u tišini i svaku noć pišeš,ti na spavanje ideš oko dva sata u noći ili kako te ja zezam ti ideš spavati kad pijevci se bude .Ti mi se smiješ i podrugljivo pitaš pa ima li pijevca uopće na ovom otoku.Kažeš da ih nisi vidio a već dugo dolaziš tu sa brodom .Zezaš me i pričaš kolutajući očima u smijeh ,Zamisli more,sunce plaže i tog tvog pijevca ha ha i krene ono kukurikuuuuuuu.Smijemo se uvijek kao dva klapca koja se nikada nisu uozbiljila.Ponavljaš more,pijevci,školjke,kokoši ,školjke jaja,sve si ti to u svojoj glavi pomiješala i samo ti to znaš kako haha .Misliš da su ona dva galeba sa molića možda kokoši .Ha ha smijemo se.Švrljaš ti češto dok razmišljaš ponekad brodom noću pa se budim a ti mi kažeš dobro je,spavaj to sam ja ,
Spavam ja i budim se priznajem super naspavana.Ti kasno ideš spavati i spavaš svega četiri sata .Ustaješ se prije mene.Trgovina,riba, voće ,povrće,novine,sve što treba na brod ti ujutro nabavljaš.Ja se budim i samo brzo pravim doručak u kojem ti oko sat vremena uživaš i čitaš novine.Pričamo i komentiramo te novosti koje čitaš.Već je oko devet sati ručak u pripremi .Danas si mi donio punu kantu srdela i još neki bože pitaj kojih riba.Pitaš je li ri ba orada ili brancin.Ja u svom stilu ti uvijek odgovaram ma ne to su kokoši.Ova desna riba je kokoš a ova lijeva to je pijevac a srdele neka budu jaja.Eto ti kad izazivaš .Kao da ja ne znam kako se te ribe zovu.Ti umireš od smijeha u brodskoj kuhinji .Da te nema mala od palube trebalo bi te izmisliti kažeš kroz salve smijeha.Smijemo se i cijela luka odzvanja našim smijehom .Kažeš da ideš raditi dalje i da kad skuham ručak dođemo skupa nešto u nacrtima raditi i gledati.Čistim i spremam te ribe ide to meni nemaš brige.To je luda zabava raditi tebi morske jelovnike,sad bi se moglo kuhati a nakon desetak minuta ta bi se riba trebala peći .Najbolji je onaj dio o tome koliko maslinovog ulja ja trebam stavljati,koliko soli,koliko octa.Mašem nekom sudnom krpom i doslovno te tjeram da odeš jer ja kuham.Što skuham kapetan sve bez prigovora pojede.Sve je ukusno i više nego dobro..Koji si ti lik.Smiješ se, sjeo na ogradu broda a da se more da malo jače zaljulja ode ti hopla u more.Vičem ti a ti vičeš da si to radio više puta i nisi nikad pao Dobro ,dobro..Svira mi stalno neka morska radio stanica imaju dobru glazbu.Zezaš me kao i uvijek da je morska glazba prava simfonija za moje uši..Sjedimo na palubi pijemo kavu deset je sati.Dogovaramo se da odemo na kupanje.Vruće je ,prelijepo jedno morsko vrijeme,pravi lijepi sunčani dan ,morska idila.Naravno kao u svakoj muško ženskoj priči ja sam kao žensko problem.Ja ne smijem na sunce jer gorim.Znaš ti plažu gdje ima malo drveća pa ću imati hlada.Odmah se pakiramo ,idemo tamo već nekoliko dana na kupanje plaža mala i lijepa tek nekoliko ljudi na njoj . Ti plivaš ,skačeš. roniš.Ja mirno i teško plivam ti me za to vrijeme čuvaš.Bojiš se za mene kažeš zbog mog srca da plivam polako i ništa ne forsiraj.Plivam pa se odmaram držeći se za tebe.Priznajem ti imaš najsnažnije ruke koje me jednostavno nose kao da šetam po vodi.Vučeš me sve dublje i dublje.Vučeš me sve dalje i dalje.Znaš da to nevolim pa me vraćaš prema obali .Moj si prijatel ju kojeg ja imam najviše povjerenja ti me čuvaš dok sam u vodi.Trčimo po plaži .Ti me gađaš pijeskom i ja tebe.To ja zovem pjeskarenje.Na kraju smo oboje od te igre prljavi da se ne možemo niti prepoznati .Znaš me u toj igri srušiti u pijesak srušiti i zatrpavati tako ispada da plaža ima i brežuljak.Pa se smijemo pa onda ti ležiš a ja te zatrpavam.Da ali razlika je naravno mene zatrpavati jer ti treba puno ,puno pijeska ha ha.Ti kažeš da je to pijeskarenje zdravo jer morski pijesak izvlači reumu i ostale bolesti.Svaki dan smo tu jedino ne dolazimo kad je vjetar ili kiša. .Sakrio si me pod drvo a onda ti opet skačeš po vodi ko neki klinac luduješ.Zaranjaš izranjaš iz vode , ti uživaš.Ja se spašavam u moru od tvog pjeskarenja .More mi skida tu pješčanu masku koju si mi ti napravio .plivam i šutim a ti opet počinješ morskim pijeskom da me gađaš .Uranjam i izranjam konačno čista od pijeska bježim u svoju oazu mali hlad ispod nekog drveta izboranog i izbrazdanog od bura i nevremena.Tu se sušim i skrivam od sunca.Dolaziš i ti jedemo svoj ručak na plaži .Košara puna sa nama ide.Voće,salate i meso.Naravno i kruhaaaaa nosimo ,ti se prvo buniš kad krenemo na plažu sa tom košarom ali svaki dan ja na brod vraćam prazne košare.Sve ti je ukusno moj kapetane.Onda kad dođemo na brod malo radimo prvo na internet.Malo čitamo malo pišemo ,malo crtamo .Prebirem po tvojim nacrtima.Tvoje ideje ja moram provesti u djelo.Te tvoje zabilješke pod mojim prstima postaju suvisle i samo tako uređene zamisli o brodovima.Ti crtaš a ja stvaram tvoje misli .Radimo i odmaramo.Danas radimo dugo .Idemo na palubu jedemo našu večeru kažeš da uživaš u ribi i meni je lijepo,Bijeli stol ,bijeli brod ti u bijelom ja sretna i nasmijana.Sve nekako svečano i lijepo.Jedemo i ti pričaš o poslu i o sutrašnjim stvarčicama što trebamo odraditi.Ti mi sve nekako sa stilom za večerom posvećuješ svoju veliku pažnju.Brine te moje stakleno zdravlje.
Smijemo se .Gađaš me skriveno košticom od lubenice i ja tebe naravno odmah da ti vratim.Dogovaramo se oko posla za noćas odmorićemo malo i moramo dalje kompjuterom crtati.Ti voliš kad ja crtam i bojam pa sve izgleda kao stvarno.Na palubi poslije kave ja sa jedne strane stola sa laptopom ti sa druge sa laptopom i crtežima cramo jedra nekog jedrenjaka.Pitaš me zašto sve jedrilice zovem jedrenjacima .Samo slegnem ramenima.Valjda mi je tako lakše.Rasprave sa tobom imaju početak ali nemaju kraja.Od tog crtaranja po kompjuteru danas malo gledam u more.Osjetim tu i tamo da brod se malo ljuljka.Kao po mome more se smije.Kažeš da za dva dana će na moru padati kiša.Tad ćemo više crtati.Sutra mjerimo neka stara jedra bit će nam zabavno.. Ja ću sigurno vikati da fali metra a on kapetan će reći da fali mola po kojem stavljamo jedra .Sutra će dva galeba sa molića imati predstavu kad kapetan i mala od palube bace se na posao mjerenja.Znam da će se vikati i da mi je i more kratko ha ha a jedra predugačka.Koji će to biti urnebes,Svira nam sad radio na brodu ja to otvorim tu glasnoću i stavim na najjače.kapetan se buni kaže da ne može misli.Onda stišava i tako par puta danas .Evo ga opet on mora taj radio stišati na najmanje.Znam da će reći kapetan vrijeme je za laku noć Gledm to more koje me ljulja noć je svjetla svijetle .U daljini svjetionik,Tamna elegantna noć nosi onaj tihi vijetar što miluje mene i tebe.Sve nemožeš vjerovati sjedimo u noći i jedemo kolače.Pamtiću tu neobičnu čokoladnu tortu sa najljepšim okusima badema .Ti si je negdje krišom danas kupio i čuvao da bude sad kasno noću najljepše iznenađenje.Voliš me iznenaditi,da se osjećam sretno.Vjetar me češlja po kosi .Polako ulazimo u brod .Vrijeme je za počinak želiš mi laku noć .Ti ostaješ dugo budan i opet će svjetla na brodu dugo svjetliti.Znam daćeš me ti čuvati i mene i moje sne moj kapetane.

11.09.2012. u 01:08 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

  rujan, 2012 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Svibanj 2018 (8)
Travanj 2018 (1)
Kolovoz 2014 (9)
Rujan 2013 (21)
Kolovoz 2013 (16)
Srpanj 2013 (6)
Rujan 2012 (25)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga



wavewavewavewavewavewave
:

Linkovi

Blog je zaštićen licencom i autorskog prava

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje - Nekomercijalno - Bez prerada

Loading



U ovom blogu društvo će vam praviti jedan kapetan , ja nasmijana i zamišljena u prirodi prekrasnog mora,jedan veliki brod,predivna priroda,dva galeba i jedana mačka,