Moj tango https://blog.dnevnik.hr/22mojtango2o20

ponedjeljak, 10.09.2012.

Crtice sa mora četrnaesti dio

pjevamahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavewavewave
:pjevapjevapjevapjevapjevapjevapjevapjevapjevapjevapjevapjevapjevapjevapjevapjevapjevapjevapjeva

Noć je brzo stigla uz malo topline i mekog povjetarca sa juga.Ljubavni vijetrovi odavno ne pušu među nama.Prijateljski raspoložena dva smiješna smo nemira nas dvoje večeras putjemo u malu konobu.
Romantična večera slijedi obećana i sve da neznam da smo prijatelji za stolom uz svijeće tko zna šta bi pomislila.
Obasjava nas prigušena svijetlost.Tvoje lice zrači svim osmjesima dobrote koja izvire iz tebe.Volim ta j tvoj ozbiljni osmijeh
kojim obuzdavaš mene.Konoba uređena mrižama,veslima,školjkama starim brodskim slikama vodi nas u svijet mirnoće.
Ti voliš ovakva mijesta tu tvoja mašta i kreativnost dolazi do izražaja.Jednostavno uživaš u mirnoći dok jedeš ovu malu gozbu od morskih plodova.Zapamtiću tvoje lice večeras koje izranja iza svijetlosti svijeće,lik ti se ogleda u čašama na ovom lijepom stolu .
Ti mi pričaš o čemu drugom nego o životu na moru ,brodovima,vjetrovima,kišama i olujama koje su te grlile i budile umjesto mene.Osmjehujem ti se uvijek onako nekako dječiji lijepo .Volim te kad priznaješ nakon toliko godina da sam ti ja nedostajala,
U tom trenutku svađaš se smiješno na tanjuru s nekakvim malom školjkama jedna se da a druga se neda otvoriti.Otvori je prstima šapćem ti a ti uporan hoćeš to rješiti priborom.Ja uvijek nešto krišom pomognem se prstima a ti se na to smihuljiš.Kažeš mi sad će ti doći desert i tvoja omiljena čokoladna krema. Razgovaramo o nekom nacrtu što ti danima zagledaš u kabini .Pričaš mi da je to nacrt tvog novog broda kojeg će početi graditi nadaš se u proljeće pa na njemu dodaješ neke sitne detalje oko uređenja broda.
Tako zapričani i zaneseni ugođajem male lijepe konobe dolazi moja čokolada i tvoj zezam te aperitiv.Dobacuješ mi preko svijeća da ćeš me ti hraniti malom žličicom tom mojom čokoladom .Svijetlo te obasjava nasmijana i tiha.Pusti me na miru ti
vječni kapetanski nemiru.Ustaješ i šetaš oko stola i iznenada pokušavaš me dodirnuti po kosi ,Dok gledam u tebe,brzopoput nemirnog dječaka loviš mi žličicu iz ruke i ipak ti uspjeva dati mi žličicu čokolade iz svoje ruke.Iznenađena kao i uvijek a šta to čovijek može od tebe pametno i očekivati.Dva nemirna bića,dva mala ljudska vjetropira što uvijek po svom jure kroz život .Uživamo u pogledu. Iz te konobe sa terase vidi se more.Noć je u tamnoj noći je bljesak svijetla dalekog svjetionika.Mirnoća vjetra,šumovi tihi,tihi valovi lupkaju obalom.Uživamo u ovoj ljepoti i mirnoći noći ,neka opuštenost ovdije na otoku vlada.Šetamo se praznom plažom ,nikoga nema ,sjedimo na pijesku i slušamo valove kako lupkaju.Pričaš mi tada poučno o zvijezdama i sazvježđima koja nebo ocrtavaju noću i kako se mogu orjentirati pomoću zvijezda.Niti ne znamo koliko je sati dok se šetamo po molu do broda .Vrijeme kao da klizi po nekim nevidljivim vremenskim zonama.Kažeš mi dok se penjemo u brod ponoć je evo stigla a čini se kao da je vrijeme stalo .Noć,more ,zvijezde kapetan na brodu sam sa čašom vina zagledan u daljinu a ja na prvoj palubi volim da u tišini slušam i pamtim kako šumi moje voljeno more.
Tiho se okreneš i mašeš, ulazi u brod kažeš mi prehladićeš se opet .Uzmi večeras dva pokrivača kažeš .Smijemo se ..Sve odzvanja našim smijehomVrijeme je za sa osmjehom mi kažeš laku noć.

10.09.2012. u 13:29 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

  rujan, 2012 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Svibanj 2018 (8)
Travanj 2018 (1)
Kolovoz 2014 (9)
Rujan 2013 (21)
Kolovoz 2013 (16)
Srpanj 2013 (6)
Rujan 2012 (25)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga



wavewavewavewavewavewave
:

Linkovi

Blog je zaštićen licencom i autorskog prava

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje - Nekomercijalno - Bez prerada

Loading



U ovom blogu društvo će vam praviti jedan kapetan , ja nasmijana i zamišljena u prirodi prekrasnog mora,jedan veliki brod,predivna priroda,dva galeba i jedana mačka,