Moj tango https://blog.dnevnik.hr/22mojtango2o20

nedjelja, 09.09.2012.

Crtice sa mora trinaesti dio

mahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwave

Sjedili smo na brodu na sred otvorenog mora pučina čista sunce ,more i nebo .Nas dva putnika I brod koji se ljulja i more se smije.Ja sam sretna , nadala sam se da ću i ove godine možda uspjeti negdje na pučini vidjeti dupine ali nije ih bilo .Valjda ovo nije bio njihov dan ili mi nismo bili tamo gdje oni izvode svoj ples. Nekoliko puta u životu sam srela na pučini jadranskog dupina kako izvodi svoj ples i svaki put mi je to donijelo sreću makar sam ja tako umislila.Volim ta velika i dodra bića.Gledali smo more bilo je bistro toliko da su se vidjele i male,male sitne ribice kako plivaju morem .Sunce,more i naravno važno je napomenuti nigdje vjetra nije bilo .Bila sam sretna.Zaštitnički me čuvaš da sve prođe kako treba.Pričaš mi da smo ovdije trebali biti juče,ali eto stigli smo opet tu biti danas .Gledaš na sat i kažeš vrijeme je da se vratimo u luku put nam traje oko dva sata lagane vožnje ili plovidbe moj kapetane.Sjedim na otvorenoj palubi a ti me tjeraš unutra da me ne napuše.Dok sam ja uživalai gledala more ti si kao morski vuk malo uživao i uvijek radio proučavao si sutrašnje vrijeme .Tvrdiš da će idući tjedan biti moguća kiša.Odpuhujemo i ja i ti .Ne volimo vlagu oboma valjda nam se u životu dovoljno uvukla u naše kosti.Krenuli smo ,vozimo polako prekinuo si moje morske misli o moru koje volim i o školjkama o kojima pišem pjesme.Sunce negdje na pola puta između zenita i horizonta .
Skrivam se danas od njega u sjenovite dijelove broda ,još me malo peckaju oči od vjetra.Priznajem da sunce gledam,virkam i upijam .Mali valići opet mi prave društvo.Lupkaju u brod.Bljeska se svileno more i razbarušeno nebo me pozdravlja.Često kad si na moru na toj otvorenoj pučini promatraš nebo i more .Pomišljaš da je na moru sve ovisno o vremenu.Danas je baš neka prava vremensla idila .U mislima mi ti moj brodski kapetani .Zašto nekad toliko puno jedno drugom pričamo ja tebi o pjesmama i pričama.Ti meni uvijek pričaš o moru,ribarima,brodovima,velikim jadranskim ribama.Zanimljivo je kad pričaš o ribarenju makar nikad ne loviš ribu a toliko o tome znaš.Svaki put kad se vraćamo sa plovidbe ti nama od ribara kupiš ili za sutra naručiš ribu.Sve ribe voliš ,pričaš da voliš i dobra vina .To vina ,ja se pravim da nisam čula.Ti me i sad zezaš nemoj mala od palube pasti sa broda . a ja se čvrsto držim svog zasjenjenog kutka prve palube.Sad ćemo krenuti malo brže da krenemo put kanala.Volim te prirodne kanale što imaš osjećaj da se provlačiš između dva kopna.Sad ću lijepo da razgledam kako se sunce sije i sjaj rasipava po stijenama.Gdje se u daljini na otocima vidi pokoji stari maslinik i stari kameni zidići .Koja ljepota sve izgleda kao nacrtano a sa druge strane kopno izgleda pitomo prirodno lijepe male uvale i vide se kuće u daljini .Bože koje li ljepote.Sunce,more,maslinici ,stijene,uvale i plaže sve se izmjenjuje kao u nekom filmu .Javljaš da kad stignemo imamo vremena na pretek kad se vratimo u lučicu .Ručali smo na brodu .Danas ja kuham kažeš da i more miriši i da će mi netko iz mora izroniti i doći naručak .Zezaš me kao i uvijek.Za večeru idemo u lučici u konobu dok dođemo polako večera će nam biti gotova.Znam da me čeka riblja gozba ,Ti kad sam sa tobom na moru forsiraš da jedem puno ribu .Ja volim ribu i nebunim se .Sad dok putujemo mogu da maštam što će biti na meniju .Ribe,lignje,hobotnica,rižoto od sipa.i ko zna što još.Tvoj meni .
Iz kulinarskog razmišljanja kao da me budi tvoj dodir po kosi .Kažeš mi da mi je i kosa nemirna kao ja .Budi tu u zavjetrini da m i budeš dobro .Polako ću voziti kažeš mi a ti uživaj mala velika od palube.Pratim te do kabine svojim smijehom .Gledam te ti moj prijatelj kapetan za kormilom,siguran i miran vraćaš nas u našu mirnu luku .Sigurna plovim ovim lijepim brodom po najljepšem moru na svijetu .Mašeš mi,malo ozbiljan malo nasmijan mašem i ja tebi .Nas dvoje putnika i brod plovi..........

09.09.2012. u 16:02 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

  rujan, 2012 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Svibanj 2018 (8)
Travanj 2018 (1)
Kolovoz 2014 (9)
Rujan 2013 (21)
Kolovoz 2013 (16)
Srpanj 2013 (6)
Rujan 2012 (25)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga



wavewavewavewavewavewave
:

Linkovi

Blog je zaštićen licencom i autorskog prava

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje - Nekomercijalno - Bez prerada

Loading



U ovom blogu društvo će vam praviti jedan kapetan , ja nasmijana i zamišljena u prirodi prekrasnog mora,jedan veliki brod,predivna priroda,dva galeba i jedana mačka,