Moj tango https://blog.dnevnik.hr/22mojtango2o20

nedjelja, 09.09.2012.

Crtice sa mora dvanaesti dio

mahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwave

Dobro jutro more kažem,dobro jutro more dišem.Budimo se jutros puni optimizma ,elana i pozitivne energije.Danas trčkaram po brodu za razliku od juče kad su me i oči boljele.
Veselo je .smijemo se ,pjevamo .Ja izgledam sretno a ti kapetane još sretniji.Kažeš danas more nas čeka.Počinju pripreme.
Tvoja naj veća briga sam ja kako me obuzdati a vitar puše.Sunce je ,rujan je rujansko sunce je varljivo pazi .Dodaješ mi još jednu jaknu da me opet ne napuše taj vjetar.Nasmijani ,odmorni danas krećemo malo na pučinu i malu vožnju .Vičeš mi drži se mala od palube krećemo.Srvarno brod polako i sigurno pokreće svoje motore ljuljkaju se valovi iza njega.Znači to je to.U kabini zagledan si u kormiloi,navigaciju,pogledom plavim miluješ pučinu koju najvišem voliš ,koja je ustvari tvoj život..Raduješ se izlasku na more .Raduje i mene.Gledaćemo opet lijepe pejzaže .Oploviti po koji otok .Uživati, to je bit današnje vožnje .Mala od palube paluba je tvoja uživaj dok vozim kažeš.Sunce me dodiruje zrakama od kojih se skrivam.Vjetar se igra oko mene i virka da mi skine kapuljaču .Ti mi iz kabine mašeš .Gledam kako brod pravi rutu na moru i stvara valove iza sebe.Vičeš mi da se ne naginjem preko ograde nego da idem na prednju palubu .Znam sve hoćeš imati pod kontrolom i ja polako i sigurno dok se brod ljuljka od malih sitnih valova putujem brodom na prednju palubu.Tu budi vičeš mi i ne naginji se .Ja sjedim na klupi i zagledana u daljinu ptimjećujem da mašem ti .Mašeš i ti meni .More se kristalno plavo sunča Nebo vedro nas čuva .pava jedna morska idila.Bilo je to idealno isplovljavanje vičeš.
Pa gle malu što uživa.Putujemo lagano sad si nešto usporio.Ulazimo kao u neki kanal sa obe strane imam obalu poredim i razmišljam koja mi je obala ljepša.Tako zagledana primjećujem da voziš polako kroz ovaj kanal znam da želiš da se nagledam ljepote, kao odmor za moju napaćenu dušu kako mi to uvijek kažeš.Polako i sigurno tvojom rukom vođeni izlazimo iz kanala i otvara se veliko prostranstvo, pučina.Malo sa strane u daljini naziru se otoci.Nebo je plavkasto ,more tihim ljeskanjem valića šumi .Voziš brod ,mali grad i lučica naša postaju sve dalji i dalji .Brod se polako kreće.Kažeš da to radiš da nedobijem morsku bolest.
Hej vičem ti ,evo sad ovo gledaj kad se brod u ritmu dvaput zaljulja to ja zovem da se more smije.Čuo si me i nasmijao se od srca .Tvoj i mo smijeh odzvanja beskrajnom pučinom Jadrana.Nebom tek nekoliko sjena malenih bjelkastih oblaka.Vidim i valiće.Malo su prozirno plavi,pjenušavi oko broda a malo dalje blještavilo izvlači iz valova bijelinu.Uživam i gledam ti mi mašeš da dođem u kabinu .Voliš da lagano voziš i objašnjavaš mi ove lijepe predjele mora.Mirno te slušam uz svoju šalicu čaja.Virim kroz prozorčiće i pamtim sve tvoje priče i ljepote ove prelijepe prirode.U ljepoti ove prirode provešćemo cijeli dan.Što još reći kapetane divno je .

09.09.2012. u 11:04 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

  rujan, 2012 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Svibanj 2018 (8)
Travanj 2018 (1)
Kolovoz 2014 (9)
Rujan 2013 (21)
Kolovoz 2013 (16)
Srpanj 2013 (6)
Rujan 2012 (25)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga



wavewavewavewavewavewave
:

Linkovi

Blog je zaštićen licencom i autorskog prava

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje - Nekomercijalno - Bez prerada

Loading



U ovom blogu društvo će vam praviti jedan kapetan , ja nasmijana i zamišljena u prirodi prekrasnog mora,jedan veliki brod,predivna priroda,dva galeba i jedana mačka,