Moj tango https://blog.dnevnik.hr/22mojtango2o20

petak, 07.09.2012.

Crtice sa mora deveti dio

wavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewave
Jutom probuđena a danom nošena sjedim tako na brodu zagledana malo prema nebu ,U potrazi sam za kojom jačom zrakicom sunca da me ogrije.Vidim sa se probija između oblaka.Trudi se okupati svojom svijetlosti more i da nam ono pokaže danas svu svoju raskoš i ljepotu.Po malo bljeska se more .Promatram mali ljuljuškavi valići iz nijanse plavetnila prelaze u boje sunčeva blještavila.Pomislim jednostavno da je more ogledalo neba .Mali oblaci i veliko sunce u ogledalu mora čina najljepšu sliku kod svakog slikara akvarela.Volim to morsko ogledalo neba.Danas poželjeću da u svoju trajnu sliku more zabilježi na ovovm brodu mene .Neka me pusti da uživam i mislim samo na mog kapetana.Dok ispisujem redove ove priče pojavljuje se na palubi moj kapetan onako friško razbuđen.Dobro jutro mala mi kažeš danas je odličan dan .Mirno je more i vedar je dan.
Pričaš mi o današnjem isplovljavanju, oplovićemo još jedan mali otok.Radujem se ,volim tu morsku prirodu te pejzaže koje pamtim u hladnim danima.Pamtim te žive slike prirode koje je sama uredila i lijepe plaže , male uvale,isklesala stijene sve u službi mora.Radujem se isplovljavanju, vožnja je to od nekih dva sata i blizo je a ja se kao dijete radujem.
Vidi moj kapetan da sam sretna .Ništa ne želi kvariti ni sreću ni moj zanos sa morem.Zna da ja more volim kao i on.Ja znam da se raduje ovim danima što plovimo zajedno.Raduje se mome smijehu kojim dans jadran odzvanja i ne znanju male od palube kako me zove .tad njegov smijeh Jadranom odzvanja.Ploviće danas naš brod ogrnut srećom koju ova dva putnika uvijek nose sa sobom.Sunce mi daje pozdrav a more mi danas pokazuje put.

07.09.2012. u 08:14 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

  rujan, 2012 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Svibanj 2018 (8)
Travanj 2018 (1)
Kolovoz 2014 (9)
Rujan 2013 (21)
Kolovoz 2013 (16)
Srpanj 2013 (6)
Rujan 2012 (25)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga



wavewavewavewavewavewave
:

Linkovi

Blog je zaštićen licencom i autorskog prava

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje - Nekomercijalno - Bez prerada

Loading



U ovom blogu društvo će vam praviti jedan kapetan , ja nasmijana i zamišljena u prirodi prekrasnog mora,jedan veliki brod,predivna priroda,dva galeba i jedana mačka,