Moj tango https://blog.dnevnik.hr/22mojtango2o20

četvrtak, 06.09.2012.

Crtice sa more osmi dio

wavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewave
Budimo se, jutros po brodu se čuje sitno lupkanje .Kapetan je bio u pravu kiša je.Sitno ali glasno pada šapuće more.Virimo kroz stakla svojih malih prozorčića što su zamagljena i niz njih slijevaju se male kišne kapi.Vidim nebo se nazire bijelkastim sivilom
prošarano a more kao da se igra sa kišnim kapljicama i u svoj ih veliki vodeni zagrljaj lovi.More se ljuljuška i svi brodovi na njemu .
Kao pravi mornari skupljamo se u kuhinji da uz prvu jutarnju kavu,čaj i doručak čujemo novosti.Živo je smijemo se.Natrpani odjećom da lakše izdržimo kišovito vrijeme i vjetar.Nadamo se sutra boljem vremenu i isplovljavanju.Luka,molić nemirno zaigrano more su naši prijatelji za danas.Kiša sitno,sitno pada a ja se igram na zamagljenom prozoru sa nekoliko kapljica promatrajući koja je od njih brža u silasku sa tog stakalca.Brod odzvanjanja smijehom.Smihuljim se i ja tražeći iza oblačaka makar jednu zraku sunca da me ugrije.Donosiš mi šalicu moje kave tople kažeš sa osmjehom evo izvoli da te ugrije.Sjedimo u brodu na klupi ja i ti zagledani jedno u drugo dva životna prijatelja skupljeni držeći šalice vrele kave što treba da nas razbude i ugriju ovoga prohladnog jutra.Razmišljam tog trena gdje li su tvoje misli .Ti kao da znaš pa na nečujno pitanje sam odgovaraš do podneva treba stati.Šta nam drugo preostaje nego čekanje,opet tvoj humor i naše nezaustavljivo smijanje.Imamo i mi neku korist od ove kiše za jedno jutarnje ispijanje kave u kako ti kapetanski kažeš sad čekamo prestanak kiše i da bude sve u revijalnom tonu.
Kiša veselo lupka po brodu a miris mora i jutarnje kave putuje brodom.

06.09.2012. u 12:47 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

  rujan, 2012 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Svibanj 2018 (8)
Travanj 2018 (1)
Kolovoz 2014 (9)
Rujan 2013 (21)
Kolovoz 2013 (16)
Srpanj 2013 (6)
Rujan 2012 (25)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga



wavewavewavewavewavewave
:

Linkovi

Blog je zaštićen licencom i autorskog prava

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje - Nekomercijalno - Bez prerada

Loading



U ovom blogu društvo će vam praviti jedan kapetan , ja nasmijana i zamišljena u prirodi prekrasnog mora,jedan veliki brod,predivna priroda,dva galeba i jedana mačka,