Moj tango https://blog.dnevnik.hr/22mojtango2o20

utorak, 04.09.2012.

Crtice sa mora šesti dio

wavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewavewave


Gledam te danas kako uplovljavamo u luku plavičasti suton tipičan za rujan.Promatram te ti
uvijek na mjestu kapetana upravljaš i voziš ovaj brod samo tijekom sezone.Gledam kako što nam godine više prolaza
pogledima se razgovaramo a manje riječima.Dok dugo voziš brod voliš to raditi u tišini,dok ja kao vječni mali od palube prčkam i skakućem okolo po brodu.Primjećujem da smo jednako sretni u našim životima što otišli su svojim putevima.Kao i ovaj morski mali plavkasti sumrak i mi smo imali svojih sumraka,oluja i bonaca.Po ljeti veže nas samo ljubav prema moru i ovaj brod.Volim sjediti na brodu i ispijati svoje kave u tišini dok ti voziš brod i kormilariš.
Neka tišina duše i ovih morskih prostranstava daje mi smirenost i snagu.Jaka sam kad se nagledam ovih izlazaka i
zalazaka sunca u paleti vatrenih i pastelnih boja.Gledam te ponekad da ti to i neprimjećuješ.
Vidim ti onu boru jako urezanu u tvom čelu a kad me nema zvijezdice te miluju po njoj.Pustinjak si ne samo tijela nego i duha.
Volim one tvoje ruke kojima kad radiš po brodu daješ sigurnost.Ti moj kapetan oplovljenog jadranskog mora smiruješ mi dušu svojom vožnjom,svakom gestom,svojom pažnjom.Šta najviše volim kod tebe da kad smo na brodu zajedno samo za mene stanemo ili usporimo po pučini
i gledam najljepše zalaske sunca.Danas smo uplovili .Zaposleno si mi najavio da stigao je rujan.
Rujan za tebe znači hladnoća ,malo sunca i sve više kišnih dana.Kad kažeš rujan tužan si,vidim .Znam ja tebe emocije rijetko pokazuješ ,samo šutiš.Imam ja želju da mi se onako lijepo kapetanski nasmiješ.Sjedimo u predvečerje na brodu .
Zagledani u noć mjesec nam obasjava valove ,kao da ih srebrom po vodi označava.
Volim ove večeri ti uvijek na palubi sjediš proučavaš karte mora mada si morski vuk.Provjeravaš vrijeme,vjetar.Šetaš brodom
zahledaš svaki kutak a ja uživam gledajuć te i udišuć zrak šro mi mali povjetarac donosi ovu rujansku svježinu.
Friško je kažeš mi.Pokazuješ da trebamo ući unutra maknuti se sa male palube.Uvijek me nježno gledaš.Volim kad ispod tolike odlučnosti i snage iz muškarca ispliva pa makar i trun skrivene nježnostii pažnje kao kod tebe.Donosiš mi grožđe crno i bijelo znaš da ga volim
Ja sa grožđem rajskim voćem uživam u svojemnajljepšem trenutku a ti uz neko dobro otočno vino se častiš.
Pokušavam te pogoditi jednim zrnom bijelog grožđa uz moj i tvoj veseli smijeh dok ti piješ bijelo vino .Čaša elegantna na vijetru svijetluca i u njoj se ljulja vino .Rujanska noć spustila se na nas .Čuje se samo veselo nazdravljanje tebe samome sebi i moj smijeh što odzvanja u rujanskoj mirnoj noći i šapatu povijetarca.Taj mali povijetarac me miluje i šapće.Znaš čini se kao da mi ga ti šalješ svakoga trena.Osjećam se sretno .Govoriš mi da me vjetar miluje a zvijezde i nebo pokrivaju.Pričaš mi i stihove neke.Uplovili smo odavno u luku ponoć još malo kuca.Od večeras te zovem kapetan romantičnog srca a ti mene nasmijana od palube vječna mala.

04.09.2012. u 22:48 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

  rujan, 2012 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Svibanj 2018 (8)
Travanj 2018 (1)
Kolovoz 2014 (9)
Rujan 2013 (21)
Kolovoz 2013 (16)
Srpanj 2013 (6)
Rujan 2012 (25)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga



wavewavewavewavewavewave
:

Linkovi

Blog je zaštićen licencom i autorskog prava

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje - Nekomercijalno - Bez prerada

Loading



U ovom blogu društvo će vam praviti jedan kapetan , ja nasmijana i zamišljena u prirodi prekrasnog mora,jedan veliki brod,predivna priroda,dva galeba i jedana mačka,