Moj tango https://blog.dnevnik.hr/22mojtango2o20

utorak, 04.09.2012.

Crtice sa mora četvrti dio

sretanmahwavesretanwavepjevamah:wavesretansretan:wave
Iza leđa dok pijem kavu na brodu digla mi se cijela planima .Kao da je taj trenutak izronila iz mora.
Ispred planine rasulo se more.Kao male razbacane kamenčiće,planina je prosula u krug i pružila
ruke da dodirne more i nebo.Tako su ostali zauvijek zagrljeni i spojeni.
Najljepše im se osmjehuje nebo,neobičnih boja i najljepše kraljevski plavo.Nebo miluje more i planine.
Gledam sa broda ovo bajkovito mijesto što izranja iz mora.
Dolje na obali kad se iskrcamo sa broda čekaju me drvoredi velikih palmi što se lagano na vjetru njišu.
Pokraj palmi su klupe što čekaju samo mene.
Nebrojeni brodovi tuda plove.Neznaš koji je ljepši.
Pokušavam ovu ljepotu trajno da zapamtim.
Kad u luku ulaza brodovi to izgleda kao da biseri padaju po moru.Putuju po najljepše plavoj pučini.
Tu susvi mali valovi azurnih boja.Sad sa na paleti boja sve boje mora bljeskaju u boji tirkiza a
planine dodaju tamne kontraste.
Moj Posjedon stoji na pučini i maše danju bijel a noću osvijetljen i nosi ime sljedećeg broda
utkanog u sebi..
Sve mi je bajkovito a u svarnosti mali bajkoviti grad stvarno kao da je ovog trenutka izronio iz vode
samo za nas.Jednostavan a lijep kao da ga je ova sama priroda naslikala.
Koliko li je trebalo ljudske volje,želje i snage da se ovaj grad novi i bijel kao izronjen iz ove ljepote.
Nebo mi miluje lice.Planina me pozdravlja smiješeći se a zaljev upravo pleše na suncu svoj
kraljevski ples sa najljepšim brodovima Europe
.Crtice sa mora četvrti dio

04.09.2012. u 08:29 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

  rujan, 2012 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Svibanj 2018 (8)
Travanj 2018 (1)
Kolovoz 2014 (9)
Rujan 2013 (21)
Kolovoz 2013 (16)
Srpanj 2013 (6)
Rujan 2012 (25)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga



wavewavewavewavewavewave
:

Linkovi

Blog je zaštićen licencom i autorskog prava

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje - Nekomercijalno - Bez prerada

Loading



U ovom blogu društvo će vam praviti jedan kapetan , ja nasmijana i zamišljena u prirodi prekrasnog mora,jedan veliki brod,predivna priroda,dva galeba i jedana mačka,