utorak, 10.10.2006.

Srednja nije šala...zato nemojmo se zezati!!!

Srednja je sranje!!!!!!!! Ne znam kaj da više dodam, zakopana sam po cijele dane u knjigama, ništa živo ne stignem, več sam u zaostatku na treninzima... I to je jedan od razloga zašto me dugo nije bilo... Najviše me jebe matematika, fizika i kemija... Več sam pobrala dvojku iz matiše i trojku iz vjerovali ili ne povijesti, ma sjebala sam se u tim godinama, počela sam sa srednjim vjekom, pa se nekako našla u Rimskom carstvu pa sam odjednom zalutala u Vučedol... ma uglavnom je bilo katastrofa....brijem da se profka poslije udarila rukom po čelu zbog gluposti koje sam izvaljivala...
I profesorica iz matematike me još zasrala tam na ploči, ženska me tolko izvrijeđala, da sam se na kraju bojala reč kolko je 8 + 4. ...
Posvađala sam se s jednom frendicom zato jer mi je rekla da sam glupa, (znam da to zvuči užasno djetinjasto) al išlo mi je na kurac da me stalno vrijeđa pod izlikom da je sve to šala, pa jebote ak meni nije smiješno, onda to više nije šala več čisto vrijeđanje. Poslala sam je u p.... ma....... i psovala joj sve moguče psovke kojih sam se mogla sjetit (a bila sam vjerujte mi veoma kreativna)... i na kraju sam rekla da se ja samo šalim:):):):):):):):)
I što je najgore od svega, idem s tom kozom u razred...več je počela polako okupljati grupice protiv mene, srat tamo na sve moguče strane...Al to nije ništa novo za mene, ja sam to proživljavala tri godine u osnovnoj, bila sam totalno izbačena iz društva, čak je jedan tjedan cijeli razred bio protiv mene (to je bilo jebeno), , al sam se navikla.... Tako ako ona misli da če me običnim ogovaranjem izbaciti iz takta morat če se malo više potrudit... Za sad me to uopče nimalo ne dira, preumorna sam da bih se živcirala jer ova srednja usisava svaki živac iz mene. Uzela sam si fino instrukcije iz matematike, i sad bi mi negdje instruktor trebo doći, tako da se moram pripremit (a pod tim mislim: otvorit knjigu i izgledat ko da sam nešto pokušala sama napravit!!!!)...

I ljudi moji ne stignem vam sada odgovorit na sve vaše komentare na kojima duboko zahvaljujem, pa čim nađem vremena eto mene kod vas!!!!!!



Ciao!!!!

- 14:51 -

Komentari (22) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ne znam točno na čemu se bazira ovaj blog, pisat ču o svemu bitnom u svom životu ili o svakodnevnim događajima kako god dosadni bili, uglavnom pokušat ču nać smisao dosadnim stvarima...Ajmo to tak reč... A jebiga čitajte ak vam se da, ne da se ni meni baš pisat svaki dan, pa se prisilim, kad mi je život tako jebeno zanimljiv da jedva nađem vremena...(onaj ko je to povjerovao u velikoj je zabludi)...

Mail

...