subota, 09.09.2006.

Zbilja fascinantno...

Eto jučer sam bila u Maksimiru, išli smo u zološki. Sve te jadne životinje me tolko deprimiraju, a to bi kao trebala bit zabava, vidjet dvogrbu devu bez pola krzna il bolesne zebre, ma to je bolest. Al ajde nabacila sam široki smješak od uha do uha i otišla se malo upoznavat i bit fina. Kod svake životinje kod koje bismo stali, jedan od štrebera iz razreda je govorio o njihovom porijeklu, vrsti i još neke zanimljivosti (taj čita životinjsku enciklopediju prije spavanja!!!), al to mi je čak i bilo zanimljivo slušat, btw. jestel vi znali da sova spava na jednoj nozi???? Ja pojma nisam imala pa sam ispala glupa kad sam rekla da joj je netko otrgnuo drugu nogu!!! I nisam upoznala nikog zanimljivog tko me posebno impresionirao, svi su il živi štreberi il jednostavno puni sebe osim ajde te dvije cure koje su onak ok, mogu proč. I onda ova moja frendica tj. cura moje simpe misla pozvat svog dečka da dođe!!!!!! Čim sam to čula smrzla sam se i brzo promijenila temu, sam da brzo zaboravi na tu ideju, i uspjelo mi je, kasnije nije znala kaj je htjela. Onda je počelo pljuštit, al meni je čak to i pasalo, ja sam polako išla doma, bez žurbe.(izgledala sam ko kišni čovijek iz onih starih otrcanih filmova...) Nisam uopče razmišljala, samo sam se potpuno isključila i razmišljala o kišnoj pojavi... al kasnije sam obolila, dobila temperaturu i grlo mi sad ne da mira... A što sam mogla očekivat, to ti je ko da ležiš nasred autoceste i moliš Boga da te tegljač ne pokupi. Nečete vjerovat, al cijeli sam dan razmišljala o onoj sovi, to je zbilja fascinantno, spavat na jednoj nozi, svašta... Sutra je nedjelja, spavat ču ko top cijeli dan pa me ne očekujte tu...
Sova, Sova, Sova, Sova, Sova, Sova, Sova, Sova, Sova, Sova, Sova, Sova, Sova, Sova, Sova, Sova, Sova, Sova, Sova, Sova, Sova, Sova, Sova, Sova, Sovaaaaaaaaaaaaa (kraljica mudrosti)...

- 22:22 -

Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ne znam točno na čemu se bazira ovaj blog, pisat ču o svemu bitnom u svom životu ili o svakodnevnim događajima kako god dosadni bili, uglavnom pokušat ču nać smisao dosadnim stvarima...Ajmo to tak reč... A jebiga čitajte ak vam se da, ne da se ni meni baš pisat svaki dan, pa se prisilim, kad mi je život tako jebeno zanimljiv da jedva nađem vremena...(onaj ko je to povjerovao u velikoj je zabludi)...

Mail

...