četvrtak, 07.09.2006.

Svijet je savršen...Ili...

Evo me preživjela sam i današnji dan... Ovo malo kaj sam išla u srednju nije bilo baš neš posebno al barem nisam stalno mislila na simpu (do danas). Danas je bilo ubojito dosadno, cijeli nam je razred dosadan, tolko mi je bilo dosadno da sam čak i slušala na satu, pa i nešto i zapamtila. Još uvijek pola razreda nisam popamtila, ma čak se s njih pola nisam ni upoznala, al to su uglavnom ove umišljene. Ima baš jedna posebna koja se stalno mota oko dečki (čak svih četiri), onak visoka s naglašenim oblinama, puna šminke, (ja brijem kad bi se jače nasmijala da bi joj sva fasada s lica otpala), modni frik, očijuka sa svim dečkima da dokaže da ima mrvicu razuma u toj svojoj lijepoj glavici... Tako mi čupa živce, hoda tam po hodnicima, sreča doslovce pršti iz nje, ponaša se ko da je svijet savršen... Ne znaš dal da joj se diviš il da je žališ, jer možda je to čak i dobro, možda bi svi tako trebali, jednostavno se nasmijat svim problemima i bit sretni,uglavnom ja znam da se ja svojim sranjima ne mogu nasmijat, mogu se samo prisilno nakesit i to je to. Uglavnom sječate se kad sam spomenula one cure iz bivše škole s kojima sam sad dopala u isti razred, e pa jedna od njih je cura od moje simpe, saznala sam na putu doma, pričala je kak če se sad kad stigne nač s njim i sve te sentimetalne stvari... Kad je to rekla, ko da me netko lupio ciglom po glavi, nisam mogla vjerovat, ja sam se samo nakesila i molila Boga da ušuti več jednom jer ne bih mogla izdržat više (oči su mi se ispunile suzama)... Pa nemoguče da mi se ovo događa, taman sam se tješila da ču kad krenem u srednju maknut se od njega i ne mislit na njega, a sada mi je bliže no ikada, ja sam se s tom curom več malo bolje sprijateljila, a ona je s njim i samo o njemu priča, a nema pojma da me ubija iznutra. ( i usput to je ona cura koja je s njim sjedila na klupicama). Al pročitala sam dosta vaših komentara koji mi savjetuju da gledam svjetliju stranu svojih problema, i nije da to nisu dobri savjeti, nego ja u ovoj usranoj situaciji jednostavno ne nalazim svjetlu stranu bilo čega, al ako vi vidite šta svijetlo obavezno me obavjestite jer ja sam onda totalno slijepa za te stvari!!! I dođe mi samo da se upucam il da jednostavno nestanem, jer ja nisam jedna od onih koji če se ovom nasmijat i krenut dalje, voljela bih da jesam, al jednostavno nisam...

- 22:12 -

Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ne znam točno na čemu se bazira ovaj blog, pisat ču o svemu bitnom u svom životu ili o svakodnevnim događajima kako god dosadni bili, uglavnom pokušat ču nać smisao dosadnim stvarima...Ajmo to tak reč... A jebiga čitajte ak vam se da, ne da se ni meni baš pisat svaki dan, pa se prisilim, kad mi je život tako jebeno zanimljiv da jedva nađem vremena...(onaj ko je to povjerovao u velikoj je zabludi)...

Mail

...