četvrtak, 24.08.2006.

nastavlja se...

I danas ja sretnem svoje, ajmo reč več,bivše društvo. Izdaleka sam ih vidjela na ulici al i oni su mene. I tako dok se ja približavam, oni se isprva nešto došaptavaju a onda svi odjednom ušute. I mi se pozdravljamo i kak to več ide, cure me pitaju kaj im se ne javljam (kao da su to i željele), sjednemo se svi na klupice i šutili smo rekordnih 20 min. kad je jedan odlučio slomiti led i predložio da odemo u videoteku. A videoteka je bila loša ideja jer sam ja hodala ispred njih 50 metara dok su se oni kao vukli, i kad smo se "dovukli" do videoteke, ja sam morala srest svoju najgoru neprijateljicu, nas dvije se mrzimo več više od pola godine a nekad smo si bile najbolje frendice, al to je več druga priča. I ja totalno ljuta psujem u sebi sve po spisku i uzimam film koji mi je bio najbliži, posudim ga i odjurim doma, i još povrh svega počne mi pljuštit na pola puta.A jebemu, još sam posudila i Gejšu koju sad moram gledat jer šteta mi je 12 kn koje dala za taj mutavi film...

- 21:24 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ne znam točno na čemu se bazira ovaj blog, pisat ču o svemu bitnom u svom životu ili o svakodnevnim događajima kako god dosadni bili, uglavnom pokušat ču nać smisao dosadnim stvarima...Ajmo to tak reč... A jebiga čitajte ak vam se da, ne da se ni meni baš pisat svaki dan, pa se prisilim, kad mi je život tako jebeno zanimljiv da jedva nađem vremena...(onaj ko je to povjerovao u velikoj je zabludi)...

Mail

...