< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Siječanj 2008 (1)
Svibanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (9)
Siječanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

Nešto o meni............

Friendster images

Friendster images



VOLIM:
-ČOKOLADU!!!!!!!! U neograničenim količinama....
-jednog slatkog decka Friendster

Friendster


-i svoju sekicu koja me inace gnjavi
-od mjuze svasta osim narodnjaka
-spavat sto je duze moguce
-visit na msn-u
-gnjaviti ljude oko sebe i pravit se luda
-


A NE VOLIM:
-kad nije po mom wink
-kad me stari gnjavi (znači uvijek)mad
-zubare (jadni moji zubići)
-ne znam kaj jos ne volim, e da pisat o sebi



Linkovi

najdraza sekica (i jedina...)
sowica (kak ja nju vojim)
tumpica
martica
petrica
dunjica
tu je bio link koji sam morala maknut
monikica
Katarina
ljupkic
NEMOJ KLIKAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Il klikni ak hoces..............












Evo da i malo slikica ubacim:



image hosting file

image hosting file



MySpace images

MySpace images



Myspace layouts

Myspace layouts



image hosting file

image hosting file



Images for your blog

Images for your blog



MySpace

MySpace



Friendster images

Friendster images



Myspace layouts

Myspace layouts



MySpace images

MySpace images



Da se malo divite kak sam pametna..........lol

The Stupid Quiz said I am


Evo kolko vas je bilo tu:

Overstock.com Coupons
Free Hit Counter


image hosting file

image hosting file



image hosting file

image hosting file



Friendster images

Friendster images



Image hosting

Image hosting



Friendster

Friendster



Customize your blog

Customize your blog



Blog images

Blog images



MySpace Layouts

MySpace Layouts



Blog images

Blog images



Customize your blog

Customize your blog



free image hosting

free image hosting



crush
You know everything that I'm afraid of
You do everything i wish i did
Everybody wants you, everybody loves you

I know i should tell you how i fell
I wish everyone would disappear
Every time time you call me, I'm too scared to be me
And I'm too shy to say

Ooh, I got a crush on you
I hope you feel the way that i do
I get a rush
When I'm with you
Ooh, I've got a crush on you
A crush on you

You know, I'm the one that you can talk to
And sometimes you tell me thing that i don't want to know
I just want to hold you
And you say exactly how you feel about her
And I wonder, could you ever think of me that way

Ooh, I got a crush on you
I hope you feel the way that i do
I get a rush
When I'm with you
Ooh, I've got a crush on you
A crush on you

Ooh, I wish i could tell somebody
But there's no one to talk to, nobody knows
I've got a crush on you
A crush on you, I got a crush

You say everything that no one says
But i feel everything that you're afraid to feel
I will always want you, I will always love you
I've got a crush...



»
Everytime

Come notice me
And take my hand
So why are we
Strangers when
Our love is strong
Why carry on without me?

And everytime I try to fly
I fall without my wings
I feel so small
I guess I need you baby
And everytime I see you in my dreams
I see your face, it's haunting me
I guess I need you baby

I make believe
That you are here
It's the only way
I see clear
What have I done
You seem to move on easy

And everytime I try to fly
I fall without my wings
I feel so small
I guess I need you baby
And everytime I see you in my dreams
I see your face, it's haunting me
I guess I need you baby

I may have made it rain
Please forgive me
My weakness caused you pain
And this song is my sorry

Ohhhh

At night I pray
That soon your face
Will fade away

And everytime I try to fly
I fall without my wings
I feel so small
I guess I need you baby
And everytime I see you in my dreams
I see your face, it's haunting me
I guess I need you baby

After all...
After all...

utorak, 06.03.2007.

Evo novi post tak bezveze da ga imam...

Baš mi je bezveze danas.... Katastrofa.... Od puste dosade gledala ja Dvornikove. Čovječe ko da je nas doma neko snimo. Oni nisu normalni, mislim nismo ni mi. Nije čudo kaj sam ovak ispala. Samo meni stara ne da da si stavim piersing u pupak, a meni je to baš fora. Al to njoj ne paše, ko da hoću njoj neš radit a ne sebi. Ma joj...
Ne znam kaj me puca danas. I još me buraz pobijedio u memoryju, onak hello, pa ima šest godina, valjda bi ja trebala bit bolja, al ne. A sutra po ko zna koji put moram zubaru. I ovaj blog me jako nervira trenutno jer svi znaju za njega pa ja nemrem pisat kaj hoću.
E da, u subotu je bilo zakon. Pogotovo u srcu, presmiješno. I neću sad pisat kaj je bilo jer mi se ne da. Samo ono, vidla sam neke drage i neke manje drage osobe.
I dajte ljudi neću vam reć ko mi se sviđa jer ni sama ne znam dal mi se sviđa pa ne moraju svi znat za to. Pa vas molim da me ne ispitujete jer mi stalno nabijate grižnju savjesti. A svi znamo da sam jakooooooooo tvrdoglava.... pa onak, ne morate ni pokušavat. Osim ak meni ne puhne da kažem.
I eto, pusa svima, posebno Sowici koja je napisala jedan jako lijepi post, a ja joj još nisam rekla ono šta sam htjela, baš sam zaboravljiva... wave
E i dal smo ja i seka baš jako slične????? Pošto nam to u zadnje vrijeme svi kažu...



| bolje da šutite nego da pričate gluposti (25) | ak ti se baš troši tinta sam klikni | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.