StArA kornjaCha

srijeda, 27.08.2008.

Image and video hosting by TinyPic

boomp3.com

Što sam? Tko sam? Ja sam samo sanjar,
čiji pogled gasne u magli i memli,
živio sam kao usput, ko da sanjam,
kao mnogi drugi ljudi na toj zemlji (Jesenjin)


Kakvu me vidiš
kakvu me želiš
Kakvu me ljubiš
Kakvu me mrziš

Satkana od djelova
noći .. jutra .. dana
od djelova tuđih ... svojih misli

Sa maskom, bez maske,
Sa šminkom ,bez šminke
u izlizanim trapericama

u haljini
satkanoj nitima želje

u slikama i slovima
u stihu i riječi
u istini, u laži
sa tugom
u šutnji, u smijehu
u suzama
u osmjehu

Tu sam i to sam ja

Dišem uz tebe
Dišem za tebe
zagrli me
nahrani me ljubavlju

Ne traži
tko sam
Dotakni me .. Tu sam

takva sam ...kakva sam
tvoja sam
tu sam ...
- 23:00 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.