StArA kornjaCha

subota, 28.02.2009.

JESTEL znali ?????


Image and video hosting by TinyPic
70 stvari

Sedamdeset stvari koje svaka dobra žena mora znati:

a) kuhanje

b) 69
- 09:18 - Komentari (2) - Isprintaj - #

srijeda, 25.02.2009.

Je li povrat poreza upitan?


lijepo teta zbori klikni tu na

porez

jednostavno ... bez komentara


..... samo me zanima ... koliko brzo će im trebati donijeti

rješenje mojim pomorcima .... koji imaju za uplatu ...i vjerojatno
rok uplate odmah ili sad

... a ja i svi mi .... koji čekamo povrata ... čini mi se načekat ćemo se headbangheadbang


- 21:05 - Komentari (3) - Isprintaj - #

subota, 21.02.2009.


Image and video hosting by TinyPic

prevrćem stihove po ladici uspomena
utjeha i sjećanje

danas
šutnja odzvanja
šutnja caruje

izgubljene riječi
izgubljeni pogledi
izgubljeni zagrljaji

izgubljeni u labirintu života





Nema tih reči koje mogu nadomestiti
šibanje godina u lice,i nema te priče od koje se može isplesti
mreža za hvatanje vremena… Balašević
- 17:30 - Komentari (1) - Isprintaj - #

subota, 14.02.2009.

Image and video hosting by TinyPic
- 18:00 - Komentari (3) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 09.02.2009.

DAN DOBRIH ŽELJA
Danas je moj red da vas ugostim na blogu povodom "Dana dobrih želja" koji je osmislila i pokrenula blogerica .Dordora2.
Danas otvaram svoju malu škrinjicu i uz bezbroj lijepih misli i želja,dragi prijatelji; Vama koji često skrećete na ovaj blog i Tebi koji ćeš možda slučajno zalutati ovdje. . .ostavljam osmjeh


Friends Glitter Graphics

Muškarac i žena su dvije zaključane škrinje i u svakoj se od njih nalazi ključ one druge. - Isak Dinesen


* "Dobrota u riječima stvara povjerenje.

Dobrota u mislima stvara dubinu.

Dobrota u davanju stvara ljubav." Lao Tse


- 05:00 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.