Make your own glitters here
cetrdeset i neka

utorak, 02.06.2009.

Dvogodišnjica



Negdi u petom misecu prije dvi godine, pala su prva slova na ovom blogu.
Pisuci na blogu neko me pripozna kao potencijal za nesto drugo i predlozio trogirski portal. Ovom prilikom joj se zahvaljujem, ona ce se prepoznat wave

Imala sam priliku i iskoristila sam je. Kao i uvik do sada, prvo sam rekla...da hocu, a tek onda
krenila vidit na sta sam to pristala. I pogodila. Nevjerojatna je moc medija, pisane rici, slike koje govore vise od rici, informacija.

Trogir vise ne vodi "zvijezda" youtuba, ali mislim da je Split dobija svoju "zvijezdu". Moja iskrena sucut.

Vrime je da se na neko vrime, iako je to vrime vec pocelo, jer i ne pisem na blogu, oprostim od bloga. Mozda za stalno, a mozda se ipak vratim tu i tamo.
Citam vas, ali ne komentiram. Kad se odmaram prosetam po blogovima i s gustom procitam meni drage blogere.

Trogirski portal danas ima preko 500 citaca dnevno s jedinstvenih IP adresa.
Vrlo ziv forum i dobru ekipu. Lip je osjecaj bit osnivac neceg takvog i pridonit nesto pozitivno za svoj grad, a posebno tracak demokracije koji je u ovom gradu bio na nuli.

Na kraju jedan pozdrav svima koji svrate.
Poruka i mah urednistvu bloga.hr da me skinu s desne liste.






- 09:30 - Komentari (37) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.