Make your own glitters here
***************************** - cetrdeset i neka - Blog.hr

ponedjeljak, 17.03.2008.

*****************************


Dobro jutro dr.ugarice i dr.ugovi blogeri!!!!!!!
Ajme sta je ovi zivot lip.Zaspes u tri ure iza ponoci,a probudis se u sedan.
Pa ti u glavi susur,ali bas si sritan jer ti dan nije prosa uzalud.Imas vrimena ko u prici.
Carpe diem!!!!
Tako iz dana u dan pa skupis lipe ure i ure koje nisi potrosija na spavanje.
Divota jedna.Puno san se nacitala ove dane.Svega.Mailova najvise.
To su van jako poucni mailovi,ne mozete virovat sta san sve saznala.Da van iden pricat ne bi nista rekli,samo zinili.
Meni su usta jos padnuta deboto do pupka.
Sta su mi se tek oci zamaglile od pustog citanja.Cila zaliha Visine kapi jedne apoteke ne bi bila dosta.
Meni van je dioptrija samo 0,75.Pa lipo stavin ocale i udri citat.Ali kazu slabe su ti te ocale,ne vidis dobro,to sta citas ne pise tako.Pise onako kako mi kazemo.Stavin ja druge,barenko dioptrije 2,jer more bit da diko triba poslusat i koga drugoga,a ne virovat svojin ocima.Ali kad ih ja stavin,hebate,zamagljeno.Onda mi kazu,to ti samo umisljas da ti je zamagljeno,ne vidis dobro,moras se naviknit i prihvatit i gledat samo kroz dvojku.
Ali meni nije cetiri godine nego cetrdeset i nesto.
Iman svoju glavu,znan mislit,nisan tuka,a tukon bi me se ucinilo.
Dugo nisan stavila koju lipu sliku ovde.
Iden stagod nac i zalipit.


Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic


- 08:58 - Komentari (27) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.