the age of AQUARIUS - gt

nedjelja, 11.07.2010.

dan četvrti ...ponavljanje

ovaj prizor, meni prepun čarolije ljeta i pomalo bajkovit, toliko mi se svidio da postoji mogućnost da do daljnjega stavljam ovu fotku u svaki post:
Image and video hosting by TinyPic
gledam i stalno očekujem da ispod nekog lista izviri neki vilenjak ili koji štrumf il štrumfeta...

no, nisam zadovoljna trećim danom sun gazinga, pa sam ovog četvrtog dana ponovila 30 sekundi. jučer sam upala u rojeve komaraca koji me nisu izgrizli (autan), samo iznervirali, pa nisam bila u elementu.
ne mogu se načudit koliko mi je komplicirano naći mjesto za raditi nešto tako nevjerojatno jednostavno i prirodno, što čak sada u početku ni ne traje dugo-možda koju minutu dnevno. al ne dam se ja -za sada.
propedalala sam 10-ak kilometara, preznojila se ko maratonac, okinula nekoliko meni vrlo dragih fotkica i ....uhvatila sunce na pravom mjestu u pravo vrijeme!

na trenutak se činilo da će oblaci sve pokvariti -premda je i taj prizor bio lijep:
Image and video hosting by TinyPic

no, malo kasnije, i koji kilometar dalje...jedan novopečeni sun gazer i nekoliko biciklista i trkača uživali su u zadnjim zrakama vatrene lopte:
Image and video hosting by TinyPic
i dok sam stigla do ruba grada, sve je već bilo preplavljeno purpurom:
Image and video hosting by TinyPic


- 22:00 - Komentari (11) - Isprintaj - #